Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over Misser


Jonasdk

Recommended Posts

Følg venligst denne skabelon

------------------------------

Dit ingame navn: Jonasdk
Staff ingame navn: Misser
Dit SteamID: STEAM_0:1:126307625
Staff SteamID: STEAM_0:0:132651080
Forklar situationen: Vi kommer 5 politi mænd køre i en gruppevogn ved gamle cardealer på evocity. Vi spotter så en der kører dårligt. Den Store Sovsepat kører så efter den her bil og køre ind i det træhegn ved parkeringspladsen, hvor efter gruppevognen flyver rundt. Her efter stoppe vi så ham der kører dårligt. Den Store Sovsepat giver ham så en bøde på 2,000. Han betaler og kalde admin. Her kommer Misser så han hiver fast i gruppevognen, hvor vi alle 5 sidder i. Han spørger os om hvad der skete og om det var rigtig, mens jeg er stille snakker de andre i munden på hinanden. De siger at vi kørte helt fint, og at vi ikke har gjort noget forkert. Her efter bliver vi sat op på taget af gamle cardealer. Her venter vi så til at Misser kommer tilbage. Da han kommer tilbage siger de andre og jeg at Den Store Sovsepat kørte dårligt. Misser siger" jamen så har i løjet overfor mig". Så går han også venter vi igen. Gubsi og Den Store Sovsepat begynder så at stunsticke hinanden og det ender med at Gubsi falder ned. Misser kommer og tager Gubsi op igen. Henrik Gulf som også var i bilen siger at Gubsi blev stunsticket ned at taget. Misser tager ham så ned af tager og siger et eller andet til ham som vi ikke kunne høre herefter får Henrik Gulf så lov til at gå, mens vi andre jail. Tobi tissemand og jeg får 300 sekunder får at lyve i case og spilder Misser tid når vi egentlig bare var med i bilen. Jeg siger så til misser at jeg ikke har løjet for ham, men det ignorere han mig bare og giver os jailog forsvinder. Den Store Sovsepat og Gubsi får så jail for at lyve i case og spilder Misser tid og stunsick abuse. Da vi så for jail for vi at vide at vi skulle kigge på reglerne. I regel 1.26 står der Lyver du i en admin-case, og bliver taget i det, vil du kunne få op til en uges ban for løgnen alene. Det er respeckt løst oh komplet spild af vores tid. Det mener jeg at jeg ikke har gjort da jeg bare lod de andre snakke og da jeg prøvede at snakke til Misser ignoreret han mig bare.
Bevis: Jeg har desværre ikke nogen beviser udover de andre der var med i bilen

------------------------------

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

4 er jer vælger at lyve overfor mig med det samme = i spilder min tid

i det jeg har samlet jer på et tag står i og slår hinanden med en stunstick, hvilket ikke er i orden

Finder så derefter ud af at henrik ikke har løjet overfor mig eller på anden vis brudt vores regelsæt

Jeg giver jer Jail som en advarsel - Jeg skal ikke give jer ban

Link til kommentar
Del på andre sites

Han sad og prøvede at uploade noget og i mellemtiden sad jeg og observerede hvad der skete.

I startede med at lyve overfor mig og det er ikke i orden. Jeg giver jail som en advarsel og håber på at i lærer 

at man ikke skal lyve

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ignorerede dig ikke, jeg hørte alt men eftersom du var en del af tingene fik du en straf som advarsel. Så vælger i efter at pointere en regel hvor der står at løgn resultere i ban op til 1 uge, at sige: "du spilder vores tid så ved at give os jail" den eneste jeg ikke lyttede ordenligt til var henrik. Du har løget eftersom du med 3 andre råber det passer ikke osv. Til at starte med

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke sagt nogle af de ting du siger. Det har de andre men da jeg bare var med i bilen og ved siden af når de andre har sagt noget til sig og hvor du ikke har lagt mærke til at alle ikke snakkede. Så kan du lige så godt give jail til alle der er med i fx. raid hvor det kun er en der gør noget forkert, men da de ha været så skal jo også bare have jail for er jo også deres skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg hørte og så at det var dig i blandt andre der løg. Efter at have hørt Henriks stemme mindes jeg ikke at han havde sagt noget, men alt jeres stunstick osv. Gik også ud over ham, derfor valgte jeg at give ham en løftet pegefinger i stedet for at han skulle blive ved med at stå på det tag og blive slået med stunstick

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.