Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Misser - Oscar Carlson


Oscar Carlson

Recommended Posts

Dit ingame navn: Oscar Carlson

Staff ingame navn: Misser

Dit SteamID: STEAM_0:1:61312114

Staff SteamID: STEAM_0:0:132651080

Forklar situationen: Det hele startede med at mig og nogen kollegaer (Ducky20, og Lukas Carlson) Sniffer for weed ved en base. Snifferen viser 90%. Så vi gør det eneste rigtige og laver en warrant. 

Jeg tager alle de ulovlige ting (OBS Dette spiller en stor rolle senere!) Vi finder intet weed, som forvirrer os, indtil Lukas finder et enkelt seed i en busk lige udefor basen.

 

Vi ender i case med Misser, om erstatning af alle printere, hvorefter jeg bliver meget defensiv, eftersom jeg ikke syndtes det er fair.

Jeg ender med at give de 50k for alle de nye printere, men der nævner Lukas at der står i reglerne at "Snifferen skal være på 70% eller over i nærheden af en base, før det er tilladt at lave warrant på ejeren af pågældende base."

Jeg nævner denne regl for Misser, som mener at basen er en gunshop, og derfor ikke laver weed, vi forklarer at det ikke er en gunshop, men en base.

 

Jeg syndtes denne case er blevet behandlet meget uprofessionelt på Missers side, Han kender ikke reglerne, man skal selv kunne dem og så rette ham på hans fejl. Det burde man ikke skulle når man taler om en admin,

 

Bevis: Ikke rigtigt, syndtes ikke der skal bruges beviser, eftersom historien fortæller sig selv.

 

Glæder mig til at læse jeres svar! 

 

- Oscar Carlson

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg gav jer en straf, eftersom at jeres ven Lukas efter waranten finder en seed liggende udenforan basen, som snifferen sagten kan opfange.

Dvs. at i har ikke brugt nok tid til at finde ud af hvor weeden kommer fra, og om det overhoved er deres.

 

https://gyazo.com/4e376dc3ba5fa01e80f7152cb3464791

dette er et billede af stedet. Weeden blev fundet i busken, kort tid efter

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, Det ved vi godt alle sammen det ikke gør. 

 

Du kan ikke bare gå rundt og lede efter weed, 

det vil : 

 

1. Give meget opmærksomhed, (Specielt som undercover)

2. Der er mere tid til at reagere.

3. Der er tid til at rykke alle stofferne, så et eventuelt seed der lå ved siden af basen, ikke fører videre til et helt weed-palads

Link til kommentar
Del på andre sites

Er lige kommet i tanke om en snak jeg havde med dynn, kan godt se det var min fejl. Det har været en kæmpe misforståelse grundet: hvordan skulle i kunme vide at der lå et seed i busken. Anyway alle kan begå fejl det beklager jeg made. De 50k kan du godt få igen du kontakter bare ingame så får du dem. Beklager, min fejl

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.