Hop til indhold
Stavox

[Solved] admin lyver


Recommended Posts

Dit ingame navn:Piratkongen
Staff ingame navn:DEAGLEMEISTER
Dit SteamID:STEAM_0:1:76023605
Staff SteamID:STEAM_0:1:64211367
Forklar situationen:Det starter med at der er mange ude foran min base. så kommer deagle meister og boris... og sviner os til.
 Efter bliver en person jailed så griner jeg af ham. 
så kommer Boris... og DEAGLE MEISTER siger de har set på mig i 15 min og siger jeg har svinet ham til så siger jeg at jeg ik har så får jeg ban af at svine ham til og lyve i case.

 

Bevis https://medal.tv/clips/20697878/d1337G2PONMv

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, Piratkongen. 

Vi kan starte ud med dit meget vulgære sprogbrug, som også Boris også kan bekræfte mig i (Boris og jeg sad og spectatede sammen). Vi sad og skrev lidt noter ned undervejs. Bagefter dette kommer du løbende ud fra skyskraberen, og løber op til brandstationen. Her ser du en af dine "fjender" og vælger at håne/grine af ham, hvor Boris og jeg  reagerede på det. Spilleren i Jail valgte, at kalde case på dig og du benægtede alt hvad der var blevet sagt. Både Boris og jeg tp'ede hen til dig, og forklarede hvordan det stod til. Jeg kom til, at sige at du havde talt grimt, hvilket jeg også rettede på. Her valgte jeg at give dig 5 dages ban, som skulle betragtes som et stort cooldown. Vi mente, at du havde brug for noget tid til, at køle af. 

Bilag er vedhæftet nederst

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, piratkongenleothelion skrev:

Og er det ik rigtigt at dig og boris svinede mig og Shaodwman til

nu ændre du jo historien. man kan høre at jeg grinte ikke mere så siger du at jeg lyver

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad du skrev i den sidste sætning - kan du prøve, at omformulere det?

Jeg har en video (min mikrofon har ikke optaget min stemme i dette klip, hvilket er lidt problematisk) hvor man kan høre, at ingen af os sviner dig (eller dine venner) til. 

Bilag er vedhæftet nederst

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, piratkongenleothelion skrev:

nåårrr ja man kunne heller ik høre dig

Som sagt havde jeg ikke valgt min mikrofon på det ene af klippene, hvilket jeg lagde mærke til efterfølgende. (Jeg rettede på den efterfølgende) 

 

Som du kan se på dette billede havde jeg to funktioner, hvor den ene er fra mit kamera, hvilket ikke dur.

1lmHRWd.png

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, piratkongenleothelion skrev:

 hvorfor fik jeg så ban af at lyve i case og svine andre til? du sagde selv jeg grinte af ham så er det jo dig der lyver

Jeg bliver snart træt af at gentage mig selv... jeg bannede dig ikke, for at svine ham I JAIL til... du fik ban for at svine andre spillere til, og at du grinte af ham inde i jail. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, piratkongenleothelion skrev:

JA men der står at jeg fik ban for at svine folk i jail til som jeg grinte af og lyve for Admins som jeg ikke gjorde fordi jeg grinte 

 

Ej men lyt nu! Jeg skrev, "Sviner spillere til + forstyrrer folk i jail - betragt dette som et cooldown". Jeg skrev, ej sagde noget om, at du talte grimt til ham i jail. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa, Piratkongen. 

Har lige snakket med ZeNoxXi.

 

Jeg har simpelthen misforstået det du har sagt til mig, hvilket jeg undskylder meget for. Det jeg troede jeg hørte var, at du sagde "Jeg har ikke sagt noget", men efter jeg har kigget videoen igennem flere gange, lagde jeg mærke til, at du faktisk sagde "Han har ikke sagt noget". Du vil derfor blive unbanned med det samme! 

Som sagt undskylder jeg meget for ikke, at have kigget den video helt igennem. 

 

Mvh. DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter en snak med Deaglemeister, har vi fundet ud af, at du i hvert fald ikke skulle have haft et 5 dages ban for det du gjorde. Jeg kan forstå at du har talt grimt til andre spillere, og det har du allerede fået et lille ban for indtil videre.

Du skulle være unbanned nu.

Du har været forstyrrende for personen i jail, som vi gerne ville bede dig om at lade vær med, da det kan være ekstremt provokerende for den der er jailet. Det er jo også en del af dit ban.

 

Deagles håndtering af casen har ikke været på den professionelle side, så det tager vi os selvfølgelig af.

 

Lader lige klagen være åben lidt endnu, hvis du har yderligere at tilføje.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.