Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lejemorder.


Phillip Smith

Recommended Posts

Mit forslag er at lejemorder skal reworkes, det eneste det bliver brugt til lige nu er gratis rdm.

Foslag

  • Gør så lejemorder dår et nyt "random" hit hvert 5 minut, samtidig med at han også kan få private hits.
  • Gør så det ikke koster og fjerne et hit, da det er problamatisk at man får et "random" hit på feks en staff, som laver cases.
  • Og så skal der regler imod det, jeg har feks oplevet jeg er lejemorder samtidig med der er en anden, jeg får et hit på en anden person, dræber ham han opsøger så den anden lejemorder og placere et hit på mig, jeg vil selv mene det er nlr.

    Glæder mig til og høre fra jer.

    Venlig Hilsen
    Phillip Smith
Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Altså lige nu er det jo bare for at rdm sine fjender, man går hen til folk og beder dem om at sætte på en bestemt person

Det syntes jeg er noget fis.

Lejemorder jobbet kan sagtens blive brugt til at skabe rp, hvis bare du du prøver. 

Dog kan det være et problem at, det er svært at finde dem man skal skyde. Derfor tror jeg det ville bedre hvis man lavede en tracker, der sagde i hvilket område personen du skulle skyde var.

Dette mener jeg, da jeg oplever at gå af jobbet hvis jeg har et hit jeg ikke kan finde.

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Gør så lejemorder dår et nyt "random" hit hvert 5 minut, samtidig med at han også kan få private hits.

Du modsiger dig selv...

51 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Mit forslag er at lejemorder skal reworkes, det eneste det bliver brugt til lige nu er gratis rdm.

 

 

51 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Gør så det ikke koster og fjerne et hit, da det er problamatisk at man får et "random" hit på feks en staff, som laver cases.

Du får muligheden for at sige nej, så nemt er det jo, du må jo vide hvem der tager cases inden du går hitman selv så.

 

52 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Og så skal der regler imod det, jeg har feks oplevet jeg er lejemorder samtidig med der er en anden, jeg får et hit på en anden person, dræber ham han opsøger så den anden lejemorder og placere et hit på mig, jeg vil selv mene det er nlr.

Om det er NLR eller ej, de har frie tøjler til at smide hits på hvem som helst, der skal ikke være et grundlag til et hit.

 

53 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Gør så lejemorder får et nyt "random" hit hvert 5 minut, samtidig med at han også kan få private hits.

Går du efter at man har 2 hits på samme tid eller er det sådan at man skal skifte mellem dem?

 

// MRBennetsen

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Phillip Smith skrev:

Hvorfor er det ikke det?

Altså lige nu er det jo bare for at rdm sine fjender, man går hen til folk og beder dem om at sætte på en bestemt person

Hvad skal man da ellers? Tænker man vil have drabt en fordi man er uvenner med personen? Det ville da ik være sjovt, hvis der ik var en grund til det...

 

Ligesom i virkeligheden en lejemorder skyder kun bestemte mennesker, som køberen udvælger af en grund.

 

Du skriver det jo også selv, at nakke sine fjender.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.