Hop til indhold
Stavox

[Solved] cdm


kirkevej1

Recommended Posts

Dit ingame navn:kirkevej1
Staff ingame navn:opk
Dit SteamID:STEAM_0:1:126326253
Staff SteamID:STEAM_0:1:54142694
Forklar situationen:jeg bliver kørt ned hvor efter han vægler at tage i en case og ikke hjælpe mig op 
Bevis:https://medal.tv/clips/20620988/d1337rz9hZ2q
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa. Sidder med AutoTP på, og får en case i det jeg rammer dig.

 

Vil selvfølgelig gerne hjælpe dig, men havde lige case. Det er bare uheldigt med timing, vil jo heller ikke være respektløs og gå midt i case:)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På din video ligner det bare et typisk uheld, hvor han vil prøve at undgå dig, men rammer ind i dig alligevel. Som OpK også selv skriver, er det bare lidt uheldig timing, at han får en case i sekundet han kører dig ned. Du fik vel liv osv tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, ZeNoxXi skrev:

På din video ligner det bare et typisk uheld, hvor han vil prøve at undgå dig, men rammer ind i dig alligevel. Som OpK også selv skriver, er det bare lidt uheldig timing, at han får en case i sekundet han kører dig ned. Du fik vel liv osv tilbage.

 

Leon tog hans CDM case, så regner med at det med HP og armor blev ordnet af ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.