Hop til indhold
Stavox

[Solved] Itssokke


El Capitan

Recommended Posts



Dit ingame navn:Kiwi Z
Staff ingame navn: Itssokke
Dit SteamID: STEAM_0:0:90526161
Staff SteamID:STEAM_0:1:106617027
Forklar situationen: jeg blokker en inde i en butik med min bil, han caller case. Itssokke kommer, han flytter på min bil, det er jo politiet der skal ind og gribe ind der, ikke sokke.
Videoen, beskriver det meget godt.                                           han forklarede ikke hvad der var forkert, han flyttede bare på min bil.
Bevis:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kiwi.

Som du selv kan se, så blokker du for døren så han ikke kunne komme ud + du siger at du krævet penge af harm for at du flyttet dig.
Så det som jeg ser er at du på en måde propblokker med din ejen bil for at han ikke kan komme ud. Som er imod hvors regler.
Nu kan jeg ikke helt huske det men jeg ved ikke helt om jeg sage hvad du må og ikke må men  tænker at du selv godt ved det når du selv engang har været staff. Men hvis jeg har glemt det så er det min fejl. men nu har du det afvide
Men nu ville jeg bare vid, hvorfor du i starten holde der.

Hvis du ikke følger at jeg har svaret på sin klage ordenligt så må du meget gerne skrive.
//Mvh @ItsSokke✌
Hvis jeg bliver svaret på idag så kan jeg ikke svar fordi jeg skal sluk nu. Men kan svar imorgen ;).

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, ItsSokke✌ skrev:

Hej Kiwi.

Som du selv kan se, så blokker du for døren så han ikke kunne komme ud + du siger at du krævet penge af harm for at du flyttet dig.
Så det som jeg ser er at du på en måde propblokker med din ejen bil for at han ikke kan komme ud. Som er imod hvors regler.
Nu kan jeg ikke helt huske det men jeg ved ikke helt om jeg sage hvad du må og ikke må men  tænker at du selv godt ved det når du selv engang har været staff. Men hvis jeg har glemt det så er det min fejl. men nu har du det afvide
Men nu ville jeg bare vid, hvorfor du i starten holde der.

Hvis du ikke følger at jeg har svaret på sin klage ordenligt så må du meget gerne skrive.
//Mvh @ItsSokke✌

men en prop og en bil er to forskellig ting, jeg vil heller ikke mene det er et brud på en regel, man kan lave RP ud af det. Hvis han ringede til politiet, og ikke bare fjernet min bil

vil der også være et problem hvis der var 3 personer foran den dør

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ᴋᴇᴠɪɴ 🐢 skrev:

men en prop og en bil er to forskellig ting.

vil der også være et problem hvis der var 3 personer foran den dør

 

Det er ligemeget med om der er 3, 10 ovs.
Det er bare at du blokker med din bil med vilje + kravet penge af harm.

Kan svar tilbage imorgen
//Mvh @ItsSokke✌

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ItsSokke✌ skrev:

Det er ligemeget med om der er 3, 10 ovs.
Det er bare at du blokker med din bil med vilje + kravet penge af harm.

Kan svar tilbage imorgen
//Mvh @ItsSokke✌

så grunden til du flytter mig, er at jeg kræver penge?

jeg gøre det med vilje, det er sandt, men der står ikke nogen steder i reglerne. at du ikke på body eller block med din bil

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, ᴋᴇᴠɪɴ 🐢 skrev:

så grunden til du flytter mig, er at jeg kræver penge?

jeg gøre det med vilje, det er sandt, men der står ikke nogen steder i reglerne. at du ikke på body eller block med din bil

1. personen har ikke nogen mulighed for at bryde ud af det sted så du har teknisk set kidnappet ham uden nogen mulighed for at slippe ud hvilket er imod reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ItsSokke✌ skrev:

1. personen har ikke nogen mulighed for at bryde ud af det sted så du har teknisk set kidnappet ham uden nogen mulighed for at slippe ud hvilket er imod reglerne.

Han kunne godt slippe væk, han havde mulighed for, at ringe efter politiet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, ᴋᴇᴠɪɴ 🐢 skrev:

Han kunne godt slippe væk, han havde mulighed for, at ringe efter politiet. 

Du kidnapper som lejemorder uden at skrive det i chatten, og du kræver 10k for at han kommer ud. Det må du ikke + hvis du ville kidnappe så skal du skrive i chaten /kidnap så du laver et kidnap.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, ItsSokke✌ skrev:

Du kidnapper som lejemorder uden at skrive det i chatten, og du kræver 10k for at han kommer ud. Det må du ikke + hvis du ville kidnappe så skal du skrive i chaten /kidnap så du laver et kidnap.

jeg har aldrig kidnappede ham, det er ligesom hvis jeg holder ham op af et hjørne med min bil, det er jo heller ikke et kidnap.

 vil også mene det ikke er tilladt at lave et kidnap fra en bil, hvis han ikke sidder i den. 

det har heller aldrig vært min ide, at kidnappe ham, men bare lave lidt sjov med ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, ᴋᴇᴠɪɴ 🐢 skrev:

jeg har aldrig kidnappede ham, det er ligesom hvis jeg holder ham op af et hjørne med min bil, det er jo heller ikke et kidnap.

 vil også mene det ikke er tilladt at lave et kidnap fra en bil, hvis han ikke sidder i den. 

det har heller aldrig vært min ide, at kidnappe ham, men bare lave lidt sjov med ham.

Jamen okay, så hvis det var forsjov det med at krave penge ogsådan noget. Så syntes jeg at du bare kunne sige det til mig og så kunne vi finde ud af noget 😉
Du skriver ikke at det var forsjov eller sige det til harm så hvordan skulle han vide det var forsjove.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, ItsSokke✌ skrev:

Jamen okay, så hvis det var forsjov det med at krave penge ogsådan noget. 
Du skriver ikke at det var forsjov eller sige det til harm så hvordan skulle han vide det var forsjove.

Sjov, er jo også en del af RP. jeg synes det var sjovt, det betyder ikke at han også synes det. Han kan lave RP, ud af det, med at ringe efter politiet. eller skyde mig, hvis han havde en gun.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, ᴋᴇᴠɪɴ 🐢 skrev:

Sjov, er jo også en del af RP. jeg synes det var sjovt, det betyder ikke at han også synes det. Han kan lave RP, ud af det, med at ringe efter politiet. eller skyde mig, hvis han havde en gun.

 

Yes i know, men du skriver fordi at du holdet der og kravet penge, for dig var det sjovt men ikke for harm.*
Men dog kan du ikke bare krave penge for at han kan komme ud.

@ZeNoxXi Kunne det være en ide om at vi kunne tage den over ts eller om det bare skal være her på forum?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er en del af RP, men når du opkræver penge for det, antages det som at du kidnapper ham. Da du hverken har skrevet /kidnap eller har jobbet til det, vil det ikke være tilladt.

Dog synes jeg, at ItsSokke tog en ret hurtig beslutning ved at fjerne bilen, før han havde snakket med dig. Som jeg tænker ItsSokke lige tænker over næste gang.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.