Hop til indhold
Stavox

Politi fartmåler buff


Recommended Posts

Hej mit ingame navn er Frederik Råstrod, og jeg har her på det seneste nyt mit ophold på stavox ekstremt godt. Der er bare et liiille problem. Jeg elsker at være betjent, og de nye droner er sygt nice til at raid. Men den nye fartmåler har sku et flaw. Ideen er virkelig fed, med at man ikke længere skal tænke på fartgrænsen. Man skal bare huske hvor på mappet du er. Problemet er at man ikke længere selv skal trykke for at give en bøde. Når jeg siger til andre at de 2 sekunder er for lang tid, siger folk altid "men alt andet ville være op". Hvordan ville det være mere op end da man slet ikke havde den nye farmåler? Alle de gange jeg har sagt det, har det værret uden et ordenligt eksempel. Jeg var så heldig idag, at jeg fik et. Man kunne eventuelt gøre så at man kunne trykke på en knap, fx "e", for selv at give fartbøden instant. Et andet problem er at andre politibiler, med blink nogengange køre ind foran, og det ender tit ud i at man giver en forkert bøde. Jeg var så heldig at jeg kinda fik begge eksempler i samme 19 sekunders video. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg kigget lidt på din video efter hvad jeg ser så giver den ikke den grønne bil nogen bøde da politibiler køre for hurtigt forbi. Det ser mere ud til at han gasser op efter politibilen og får selv en bøde. Han bremser så ned, "giver op på livet" og ræser væk. Så de personer der skal have bøden får den

 

Iforhold til at den skal gøres bedre så synes jeg i forvejen politi har den fordel de skal have med den. De har mulighed for at på kort tid fartmåle folk og uddele bøder.

 

 

Btw vil jeg minde dig om at før tunnellen står der et skilt der gør at når han kører i tunnellen gælder det ikke som by zone.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske skrev:

Nu har jeg kigget lidt på din video efter hvad jeg ser så giver den ikke den grønne bil nogen bøde da politibiler køre for hurtigt forbi. Det ser mere ud til at han gasser op efter politibilen får en bøde, bremser ned "giver op på livet" og ræser væk. Så de personer der skal have bøden får den

 

 

Btw vil jeg minde dig om at før tunnellen står der et skilt der gør at når han kører i tunnellen gælder det ikke som by zone.

Well. Jeg ser en grøn bil gasse op 3 gange i by zonen. Alle 3 gange kommer han op i rød, men når ned igen uden bøde, fra min fartmåler. Hvorfor skulle han kunne få en bøde fra nogle af de andre hvis min fartmåler ikke selv kunne nå at give en bøde? Tror lidt du har misforstået min pointe. Problemet er at den er for langsom til at give bøderne. Og nogen gange kommer der politi indforan som i værste tilfælde ender med en forkert bøde. Jeg har selv prøvet det 1 gang, dog ikke i den video, det var kun lige ved at ske. Jeg ved også at der er andre betjente som har prøvet det. En løsning kunne jo være at gøre så den automatisk, ikke gav bøder til politibiler med sirener, ligesom e2 bøder allerade gør.

tak for headsup ang det med zonen btw.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, 弗雷德里克 | Gek gamerdk skrev:

Jeg ser en grøn bil gasse op 3 gange i by zonen. Alle 3 gange kommer han op i rød, men når ned igen uden bøde, fra min fartmåler.

Efter hvad din video viser bliver han givet en bøde. Den viser i hjørnet af fartmåleren at han bliver givet den.

 

11 minutter siden, 弗雷德里克 | Gek gamerdk skrev:

Hvorfor skulle han kunne få en bøde fra nogle af de andre hvis min fartmåler ikke selv kunne nå at give en bøde? 

En af grundene til at din ikke giver ham en bøde kan være fordi han allerede har en aktiv bøde fra en anden. Har dog ikke testet den nye ingame men kan forestille mig at den nægter at give bøder mens en anden er aktiv.

 

11 minutter siden, 弗雷德里克 | Gek gamerdk skrev:

Jeg har selv prøvet det 1 gang, dog ikke i den video, det var kun lige ved at ske. Jeg ved også at der er andre betjente som har prøvet det.

Jeg ville foreslå dig at du prøvede at filme det næste gang så Dynn eller Mush kunne kigge på hvad der forårsager det.

 

11 minutter siden, 弗雷德里克 | Gek gamerdk skrev:

En løsning kunne jo være at gøre så den automatisk, ikke gav bøder til politibiler med sirener, ligesom e2 bøder allerade gør.

Dette er allerede aktivt på serveren og virker efter hvad din video viser.

SmartSelect_20200314-015239_Chrome.thumb.jpg.21295510acaa189604ece0f7ce442e9c.jpg

 

 

Skrevet fra mobilen så der er nok nogle stavefejl

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Aske skrev:

En af grundene til at din ikke giver ham en bøde kan være fordi han allerede har en aktiv bøde fra en anden. Har dog ikke testet den nye ingame men kan forestille mig at den nægter at give bøder mens en anden er aktiv.

Det kan ikke være årsagen, da den altid udskriver bøden og så efter kommer den op i rød, hvor den siger at spilleren har fået en bøde for nyligt. Det er simpelthen bare fordi at fartmåleren er for langsom. Har prøvet det massere af gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, 弗雷德里克 | Gek gamerdk skrev:

Det kan ikke være årsagen, da den altid udskriver bøden og så efter kommer den op i rød, hvor den siger at spillere har fået en bøde for nyligt. Det er simpelthen bare fordi at fartmåleren er for langsom. Har prøvet det massere af gange.

Nu her ved jeg ikke om den nye version laver den samme pop up. Men altså ved ikke om det er noget der som sådan burde blive ændret på, det er allerede en sindssyg opgradering fra den gamle formåler.

Hvis du så gerne vil have at den giver bøde instant så er det muligt at lave i E2.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Aske skrev:

Nu her ved jeg ikke om den nye version laver den samme pop up. Men altså ved ikke om det er noget der som sådan burde blive ændret på, det er allerede en sindssyg opgradering fra den gamle formåler.

Hvis du så gerne vil have at den giver bøde instant så er det muligt at lave i E2.

Well, har været politi alle dage efter den update. JA den popper stadig op.

Det er måske muligt. Men det er svært for folk der aldrig har rørt e2. Kan ikke se hvorfor er dette er en "sindssyg" opgradering, da den jo bare er blevet langsommere. Det "sinssyge" kan kun være det med byzonerne, og det fede design.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, 弗雷德里克 | Gek gamerdk skrev:

Kan ikke se hvorfor er dette er en "sindssyg" opgradering, da den jo bare er blevet langsommere.

Det tog længere tid for lang størstedelen af alle spillere at give bøder med den gamle, først skulle du måle en indtaste farten også sende bøden ud det her går cirka 2x så hurtigt. Og har givet dig meget mindre arbejde for at fartmåler folk.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Aske skrev:

Det tog længere tid for lang størstedelen af alle spillere at give bøder med den gamle, først skulle du måle en indtaste farten også sende bøden ud det her går cirka 2x så hurtigt. Og har givet dig meget mindre arbejde for at fartmåler folk.

Det tager jo ikke som sådan længere tid? Imean jo hvis du ser på hele processen, men den er jo ligegyldig? Det vigtige er om den når at fange den ulovlige fart, hvilket den gamle gjorder. Man havde jo stadig de der 30 - 40 sekunder til at skrive bøden ind, som var mere end rigeligt. Indse det nu. Der er intet sinssygt, over den nye fartmåler. Den er bare blevet mere venlig overfor nye spillere, som ikke ved hvor man finder loven hænde. Dette er et godt eksempel på "if it's not broken, don't fix it"

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, 弗雷德里克 | Gek gamerdk skrev:

Imean jo hvis du ser på hele processen, men den er jo ligegyldig?

Hvis du sammenligner processen på den nye og en i virkeligheden har politiet ikke fartmålet folk direkte. En laserfartmåler (som denne er) skal bruge 2-4 sekunder for at have målt en afstand som bilen har flyttet sig så det giver god mening at det tager 2 sek.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Aske skrev:

Hvis du sammenligner processen på den nye og en i virkeligheden har politiet ikke fartmålet folk direkte. En laserfartmåler (som denne er) skal bruge 2-4 sekunder for at have målt en afstand som bilen har flyttet sig så det giver god mening at det tager 2 sek.

Men i virkeligheden ville en normal fartmåler også have fået ramt på ham, da han gjorder det gentagende gange, og derved kom hurtigere frem. Så ja men nej. 

Det der når man downvoter en topic, fordi man taber en diskution.. I get it. Du gider ikke alle de bøder. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.