Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Lonelylone


sucraM

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: 

Lonelylone

 

SteamID: 

STEAM_0:0:120703633

 

IRL fornavn: 

Marcus

 

Alder: 

16 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har tidligere været staff på stavox. Jeg nåede til ranket Junior admin, hvorefter jeg blev demotet grundet inaktivitet. Da jeg var staff på stavox lærte jeg en hel del om hvordan det fungerede at være staff. For eksempel lærte jeg hvordan selve staff forumet og dashboardet virker, jeg fik erfaringer med at tage ansvar og joine en server pga. staff arbejde selvom jeg måske ikke lige havde lyst til spille derinde.

Min rolle som staff var at tage cases og hjælpe spillerne med problemer. Jeg havde også en enkelt makker, som jeg skulle oplære i at være staff og tage hånd om ham. Som makker lærte jeg at tage nogle af de ting jeg selv havde lært og give dem videre til nye staffs.

jeg har også været staff på en FiveM server hvor jeg var moderator. Her tog jeg egentlig bare cases, var i klar til at tage support tickets og bannede folk der moddede.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • Jeg holder en god tone, og er god til at formulere mig mundtligt og skriftligt.

  • Jeg har næsten 1000 timer på stavox og kan derfor alle regler. grundet mine timer har jeg en god forståelse for hvordan serveren og communitiet fungerer

  • Jeg er rigtig aktiv inde på TS’en, og er derfor tit tilgængelig hvis folk vil tale med mig.

  • Jeg har spillet herinde i rigtig lang tid og taler derfor godt med mange spillere.

  • Jeg sætter selvfølgelig mit staff arbejde foran RP og andre spil.

  • Jeg syntes selv jeg er moden nok, og har de rigtige kompetencer til at være staff.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

  • En staff der vil gøre ekstra, for at spillerne har en god oplevelse.

  • En moden staff, der kan alle reglerne

  • Jeg kender rigtig godt til stavox, og kan derfor hjælpe spillere der har spørgsmål eller brug for hjælp.

  • jeg er kan formulere mig godt, både mundtligt og skriftligt.

  • Grundet mine erfaringer som tidligere staff, ved jeg hvordan man skal tackle pressede situationer, og spiller der har brug for ekstra hjælp.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har som sagt været tidligere staff, så har kendskab til ULX.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja som nævnt i min ansøgning, så kan jeg både formulere mig skriftligt og mundtligt. Når jeg er ingame, bruger jeg hele tiden min mikrofon.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på hver dag. PT er min skole lukket det vil sige at jeg kan være online en hel del. 

Når det er ovre starter min træning op, det vil dog ikke sige at jeg ikke kan være online.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, ikke rigtig.

 

I er velkommen til at stille spørgsmål, vedrørende min ansøgning.

Tak, fordi i tog jer tid til i læste min ansøgning.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, ItsSokke✌ skrev:

+REP
- Flink fyr
Tidligere staff
- Hygge at spille med

Held og Lykke ❤️

Tak 🙂

 

1 minut siden, FleXuZ skrev:

+REP

- Pisse flink

-Tidligere staff

Held og Lykke

Tak❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.