Hop til indhold
Stavox

[Solved] Sekondløjlandt sand - Demote abuse


Recommended Posts

Dit in-game navn: Frederik Råstrod

Vedkommendes in-game navn: Sekondløjlandt sand

Dit SteamID: STEAM_0:0:57177821

Vedkommendes SteamID:  STEAM_0:1:37672384

Tidspunkt for hændelse: omkring 01:55 13/03/2020

Hvilke regler er blevet brudt: Demote abuse

Hvad skete der: Jeg spillede betjente på evocity med min ven Urban. hverken jeg eller ham havde nogen anelse om at hans mic ikke duede. På et tidspunkt, køre vi forbi en audi der ligner urbans på en prik, som han ikke havde sat i garagen, da han alligevel skulle køre med mig. Urban hopper ud af bilen og checker pr, og får hurtigt afkladet at det er hans. Han beder der efter sand om at stige ud af bilen, imens jeg kan høre ham på discord, som får mig til at tro at man også kan høre ham ingame. Efter nogle forsøg tager urban batteryrammeren frem og tager ham ud. Vi går så hen til ham og snakker, jeg tjekker selv nummer bladen, samt sands id og får afkladet at der er urbans. Så arrester jeg sand for carjacking. Og det er så i det at en anden politibetjent går over og siger at vi ikke bare kan smide ham ud uden at sige noget at det går op for mig at man ikke kan høre urban ingame. Sand skriver der efter i ooc at man ikke bare kan smide ham ud uden at sige det først, hvor efter at jeg jo så forklare på ooc at jeg troede at man kunne høre ham. 2 sekunder efter ryger der en demote request på mig, som ikke går igennem. Sand laver derefter en på urban som får ham fyrret, hvilket kun er fair. Jeg får det så afklaret med sand over ooc at den eneste der er at blame er urban, som har fået sin straf. 25 min efter laver sand endu en demote request på mig med grunden ond, som så går igennem. Hans rigtige grund er slet ikke god nok, da det var urban der skulle straffes og ikke mig. Jeg prøver ikke at få sand straffet eller banned. Vil skam bare have mine 42,500 som jeg skulle have udbetalt fra politibankboksen (der var mindst 85,000) Grunden til at jeg sagde at han skyldte mig 85k, var fordi jeg troede at jeg havde glemt at shadow stadig var på. Har ikke video på selve historien, da jeg bruger medal og kun får gemt de ting som jeg indenfor 2 minutter mener er brugbare. Troede jo ikke at han ville lave en demote på mig.. Hvis i er i tvivl ang selveste historien så please skriv. 

Beviser:  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.