Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


Maxii

Recommended Posts

In-game navn: Maxi
SteamID:STEAM_0:0:41252567
Ban Reason: Nlr / Skrev grimt i Pm
Hvem har banned dig?:Greenberg
Hvorfor skal du unbannes?jeg mener at jeg blev uretfærdigtbannet, Begrund af: 3dages ban for at skriv ”Retard” og nlr, Men jeg nlrede ikke. Min person som jeg rollespillede som var meget tiltede efter at hans bil var blevet taget af politiet, og var blevet stoppede af politiet for at have et våben på. Efter dette blev jeg arrestede, også var min rolle som afviger af samfundet – ”Tyv” at sige noget ondt til personen det arrestede mig. Jeg sagde det fordi jeg ville rolle spille men nu ved jeg at det ikke er en god ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Derudover indgik det også i hans ban at han havde brudt byggereglerne. Dette passede ikke da det var min base som @Maxii blot var inde i. Derudover havde moderatoren @Glymse tidligere sagt god for basen, da vi havde tilkaldt en admin eftersom vi var i tvivl om, om basen var lovlig at bruge. Her sagde @Glymse at basen var lovlig, og derfor burde denne grund erklæres ugyldig. 

 

I forhold til at skrive grimt i PM, har jeg ofte set værre ting end "Retard" skrevet i OOC / advert, hvor disse kun har ledt til gag eller kick. 

 

Straffen på 72 timer synes altså alt for hård. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Maxii,

 

Nu har jeg haft fat i dig 5 gange idag. Du har sluppet med advarsler og jail adskillige gange idag - Men også tidligere på ugen.

Du har tydeligvis ikke haft nogen intention og interesse for at finde en løsning på de ting du har haft problemer med.

Når en Staff tager fat i dig for et gyldig regelbrud, så skal du også respektere det og samle op de fejl du laver.

Dette er både for din egen skyld, men også for vores skyld som du nu kan se.

 

Vi gider heller ikke rende dig og holde øje med dig hele tiden. Det er der simpelhen ikke nok ressourcer til. Det er også derfor du er blevet straffet for din handling Maxii.

 

Mvh

Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår dig ikke helt Maxi

 

Jeg arrestere dig, jeg giver dig endda en chance for at droppe det våben som du havde, men vælger så at tage en M82 frem istedet. 

Jeg arrestere dig, og cirka 5 - 10 sekunder senere kalder du mig en "RETARD" over en PM

 

download (4).jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Tobi said:

Hej Maxii,

 

Nu har jeg haft fat i dig 5 gange idag. Du har sluppet med advarsler og jail adskillige gange idag - Men også tidligere på ugen.

Du har tydeligvis ikke haft nogen intention og interesse for at finde en løsning på de ting du har haft problemer med.

Når en Staff tager fat i dig for et gyldig regelbrud, så skal du også respektere det og samle op de fejl du laver.

Dette er både for din egen skyld, men også for vores skyld som du nu kan se.

 

Vi gider heller ikke rende dig og holde øje med dig hele tiden. Det er der simpelhen ikke nok ressourcer til. Det er også derfor du er blevet straffet for din handling Maxii.

 

Mvh

Tobi

Og derudover når vi får klager og beviser på at du skriver grimt til andre spillere, så er det ligegyldigt om det er "retard" eller noget andet, det skal du stadig ikke, dette kan tydeligt ses i regl 1.21 som Marcus pointere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg forstår dig ikke helt Maxi

 

Jeg arrestere dig, jeg giver dig endda en chance for at droppe det våben som du havde, men vælger så at tage en M82 frem istedet. 

Jeg arrestere dig, og cirka 5 - 10 sekunder senere kalder du mig en "RETARD" over en PM

 

download (4).jpg

For at droppe et våben skal man tage det på og skrive "/drop", korrekt?

I hvert fald den eneste måde jeg kender.

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutes ago, Chris said:

For at droppe et våben skal man tage det på og skrive "/drop", korrekt?

I hvert fald den eneste måde jeg kender.

Jo det skal man, men man kan godt skrive imens man er stunned, udover hvis det er blevet ændret.

Men du valgte jo at løbe lidt væk fra mig, tag en M82 op, og sigtede direkte på mig, hvis jeg kender dig ret, vil du have skudt hvis der var gået 1 sekund mere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Greenberg said:

Og derudover når vi får klager og beviser på at du skriver grimt til andre spillere, så er det ligegyldigt om det er "retard" eller noget andet, det skal du stadig ikke, dette kan tydeligt ses i regl 1.21 som Marcus pointere.

En film kunne bruges som bevismateriale, hvorimod et skærmbillede af en chatbesked nemt kan forfalskes vha. E2. 

Det tog mig ikke 2 minutter at lave sådan en E2 :-)

4 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

Jo det skal man, men man kan godt skrive imens man er stunned, udover hvis det er blevet ændret.

Men du valgte jo at løbe lidt væk fra mig, tag en M82 op, og sigtede direkte på mig, hvis jeg kender dig ret, vil du have skudt hvis der var gået 1 sekund mere. 

Det er vel kun normalt at man bliver lidt sur, hvis man føler man er blevet arresteret uden grund? Han kan have haft til formål at smide våbnet fra sig, og da politiet i forvejen har det for let med at bryde reglerne, grundet at det er svært at skaffe bevismateriale, kan jeg godt forstå han blev sur. Han skrev det i det mindste til dig over PM i stedet for at råbe ud over OOC som jeg flere gange har set folk gøre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Chris said:

Derudover indgik det også i hans ban at han havde brudt byggereglerne. Dette passede ikke da det var min base som @Maxii blot var inde i. Derudover havde moderatoren @Glymse tidligere sagt god for basen, da vi havde tilkaldt en admin eftersom vi var i tvivl om, om basen var lovlig at bruge. Her sagde @Glymse at basen var lovlig, og derfor burde denne grund erklæres ugyldig. 

 

I forhold til at skrive grimt i PM, har jeg ofte set værre ting end "Retard" skrevet i OOC / advert, hvor disse kun har ledt til gag eller kick. 

 

Straffen på 72 timer synes altså alt for hård. 

Jeg sagde at i ikke måtte have crouch base, og det skulle i lave om. Hvis det er det. Ellers syntes jeg den så fin ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Glymse said:

Jeg sagde at i ikke måtte have crouch base, og det skulle i lave om. Hvis det er det.

Det var nemlig ikke en crouch base, altså du sagde god for den, men det er vist ikke det store problem i den her diskussion alligevel :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, Chris said:

En film kunne bruges som bevismateriale, hvorimod et skærmbillede af en chatbesked nemt kan forfalskes vha. E2. 

Det tog mig ikke 2 minutter at lave sådan en E2 :-)

Det er fint at du kan lave sådan en på to minutter det er dog E2 misbrug og straffes også.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Greenberg said:

Det er fint at du kan lave sådan en på to minutter det er dog E2 misbrug og straffes også.

Jeg nævner det kun fordi det kan lade sig gøre og derved formindsker værdien af bevismaterialet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Chris said:

Jeg nævner det kun fordi det kan lade sig gøre og derved formindsker værdien af bevismaterialet. 

Bevismaterialets oprigtighed er ligegyldig når jeg har bekræftet at det er en gyldig pm.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.