Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning fra MHansen


itz_silverboy

Recommended Posts

Ingame navn: MHansen
SteamID: STEAM_0:0:153561110
IRL fornavn: Mikkel

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:   Jeg har været staff på en server som lukkede kort efterjeg blev admin, jeg kan ikke huske hvad serveren hed men kan huske ejerren af den. Min rolle var admin og 90% af gangene jeg havde jeg fået god respons. 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes jeg skal være en del af staff teamet fordi at jeg er moden af min alder og fordi jeg vil bidrage med så meget så muligt.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg føler jeg kan være ratfærdig over for alle medlemmer og på samme tid være sjov men seriøs. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Tja jeg ved hvad det er og de basale ting i det, har selv brugt tid på at lege med det i en single-player server.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Det er sjældent jeg bruger andet end min mic men jeg kan skaktens formulere mig skriftligt hvis det bliver nødvendigt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Som det ser ud lige PT er jeg til fodbold om tirsdagen men alle dage er mulige, så ved 4 tiden af de andre hverdage, weekenden går jeg ikke til noget.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Føler jeg har skrevet alt relevant men i er slevfølgelige velkommen til at skrive til mig privat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.