Hop til indhold
Stavox

[Afslået] John Mikkelsen


Zepley

Recommended Posts

 

Ingame navn: John Mikkelsen
SteamID: STEAM_0:0:458340979
IRL fornavn: Mit fornavn er Marcus.
Alder: Jeg er 13 år og har fødselsdag 11/08-06.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har aldrig været staff på Garry's Mod communitys. jeg har haft staff på nogle små Minecraft servers. Jeg har lavet lidt her og der på dem.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne prøve noget lidt større end de små Minecraft servere jeg har været staff på. Jeg ser meget op til jer andre staffs. Jeg kan godt lide at hjælpe andre spillere. Jeg får tidligt fri fra skolen og har derfor massere af tid og spille i hele ugen.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg vil gerne hjælpe jer andre staffs, med at holde styr på commutityet.  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej jeg har bare hørt at det skulle være noget med Staff mod/plugin

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg bruger ofte min mikrofon. Jeg er også ret god skriftlig, og klarer mig ret godt i skolen.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på hver dag. Mandag, tirsdag og onsdag går jeg til sportsgrene efter klokken 19:00  

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er meget glad for at jeg får muligheden for at blive staff. Jeg har længe ventet på at få muligheden for at blive staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du må gerne gøre noget mere ud af din ansøgning. Lidt bedre struktur, gør spørgsmålene i fed eller andet så det er tydeligt at gennemskue hvad dine svar er.

 

Den er også en del kort, evt. kig på om du kan tilføje noget nogle enkle steder, informationer om hvordan du håndtere tingene og om hvordan du er som person.

 

Held og lykke 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.