Hop til indhold
Stavox

Corona-virus


Rusty

Recommended Posts

Hej alle.

 

som vi allesammen nok ved er Covid-19 ved at overtage verden, her i Danmark har Mette Fredriksen valgt vi ikke skal i skole i 2 uger fra på mandag og på uni osv fra på fredag, lige en lille opdatering til jer der ikke så presse mødet, så held og lykke til jer alle. Håber i kommer godt igennem virussen og jeg går nok fra Stavox et stykke tid, så hvis du fanger mig ingame, kan i godt få en lille sum penge, som en farvel gave fra mig. Held og lykke og hav’ det godt

 

//Vanshee

Link til kommentar
Del på andre sites

Amen, har folk lige set alle dem der hamstrer?

Det er seriøst vildt, og man burde virkelig anbefale dem, at købe et ekstra sæt kondomer med - man skulle nødigt have at de idioter reproducerer. 

 

Virussen er altså ikke så slem, at de danske supermarkeder ikke kan følge med. Den butik jeg arbejder i ville vi sagtens kunne følge med efterspørgslen, HVIS altså folk havde lyttet.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Middi skrev:

Amen, har folk lige set alle dem der hamstrer?

Det er seriøst vildt, og man burde virkelig anbefale dem, at købe et ekstra sæt kondomer med - man skulle nødigt have at de idioter reproducerer. 

 

Virussen er altså ikke så slem, at de danske supermarkeder ikke kan følge med. Den butik jeg arbejder i ville vi sagtens kunne følge med efterspørgslen, HVIS altså folk havde lyttet.. 

Stod i kø i 30 min fordi vi skulle lave hjemmelavet durum, det var i Slagelse. folk køber satme meget ind.

 

1 minut siden, Maloni skrev:

Hvad skal folk overhovedet bruge så meget TP til og jeg tror alle fik beskeden fordi alle klasse chats gik amok igår

nogle udlændinge familie er der ca. 8 børn, og hvis nogen for tyndskid er det rart at kunne tører sin røv med tørt papir og ikke skylde den med vand.....

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Vanshee skrev:

Stod i kø i 30 min fordi vi skulle lave hjemmelavet durum, det var i Slagelse. folk køber satme meget ind.

 

nogle udlændinge familie er der ca. 8 børn, og hvis nogen for tyndskid er det rart at kunne tører sin røv med tørt papir og ikke skylde den med vand.....

 

 

Kan du selv høre hvor dumt det du lige sagde lyder?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Vanshee skrev:

 

 

nogle udlændinge familie er der ca. 8 børn, og hvis nogen for tyndskid er det rart at kunne tører sin røv med tørt papir og ikke skylde den med vand.....

Det betyder ikke de skal ryde skabet, desuden har jeg set der er også en del folk der ligner etniske danskere der også river løs i lageret

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Vanshee skrev:

Etniske danskere kan også have dårlig mave @Maloni

Det er genetisk umuligt. Den ariske race er så perfekt sammensat, at vi kan modstå selv den værste omgang diarre. Det er et faktum.

Et andet faktum er også, at størstedelen af muslimer vasker sig i røven med vand. Hvilket faktisk også er renligere end at bruge toiletpapir, så lidt godt har islam da fundet ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Houston skrev:

Det er genetisk umuligt. Den ariske race er så perfekt sammensat, at vi kan modstå selv den værste omgang diarre. Det er et faktum.

Et andet faktum er også, at størstedelen af muslimer vasker sig i røven med vand. Hvilket faktisk også er renligere end at bruge toiletpapir, så lidt godt har islam da fundet ud.

Hvor ved du sådan nogle ting fra? Jesus 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Houston skrev:

Et andet faktum er også, at størstedelen af muslimer vasker sig i røven med vand. Hvilket faktisk også er renligere end at bruge toiletpapir, så lidt godt har islam da fundet ud.

 

Men hvordan er dét at vaske sig i røven med vandt et resultat af islam?

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Middi skrev:

Men hvordan er dét at vaske sig i røven med vandt et resultat af islam?

Det kommer sig af et vers i koranen, og det er almindelig praksis for muslimer. Det er denne praksis der har ført til bideter i Vesten osv.
Ideen kommer fra dem, men var de mon de første til at vaske sig i røven med vand? Måske - måske ikke.

 

21 timer siden, Bims skrev:

Hvor ved du sådan nogle ting fra? Jesus 

Det første var en joke, det andet er almindelig viden. Lærer du ikke noget i skolen, Lil Bims?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.