Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jonatan


Jonatan_

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn:  Jonatan.


SteamID: STEAM_0:1:98998020


IRL fornavn: Jonatan.


Alder: 15 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja jeg har haft tidligere "Jobs" Inde for Garrys Mod community'et jeg var  Admin inde på den server der hedder Zypress som er lukket ned nu, Der hvor jeg følte jeg lavet den største forskel inde på serveren var når det angik Cases, Føler selv jeg tog mange cases og mange kommenteret også på min aktivitet (Ikke for at lyde Perfekt, Det er jeg slet ikke) Jeg gjorde dem så professionelt jeg kunne og kaldte efter en anden staff hvis jeg var usikker på mit svar,  hvis noget ikke gav mening eller jeg var usikker på hvad jeg skulle gøre kaldte jeg ALTID efter en højere staff end mig selv. Jeg lavedet og forskel inde på deres daværende forum, jeg sad og læste cases og besvaret så mange jeg kunne, besvaredet dem altid med en stille og rolig tone så ingen blev sure, ville de have en anden staff til at besvare deres problem ville jeg hjælpe med at skaffe det, jeg gik efter at vise at jeg tager det her seriøst og det ikke er for sjovt. Jeg har også haft Staff på andre servere men de var meget små (5-10 Spillere) Derfor føler jeg at de er irrelevante. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg føler jeg skal være en del af staff teamet fordi nu har jeg spillet der inde ret længe (Dog med mellemrum, Har lige haft en pause der inde men er vendet tilbage der inde) og jeg synes selv at jeg har et positivt ry for mig selv. Mener selv jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg har den erfaring jeg har og er med på at svaret sagtens kan være et nej, Er måske også mere "trænet" Omkring at være en staff siden mine tidligere erfaringer, jeg tager heller ikke nogle's side i en case siden det skal være retfærdigt for alle og alle skal kunne sige hvad de har oplevet under situationen. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Vil ikke desideret sige jeg kan bidrage med noget som der ikke er der i forvejen lige på stående ben, Men jeg ville formindske ventetiden mellem cases når der er mange på serveren. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har en smule kendskab til ULX, Men der er stadig en hel del at lære for mig som jeg selvfølgelig vil sætte mig ind i efter jeg er færdig med denne ansøgening. Kommer med et Skema over alle det commands jeg kender til:

 

-       !jail

-       !ban

-       !cloak

-       !uncloak

-       !hp/armor

-       !logs

-       !menu

-       !return

 

Det var alle de kommandoer som der var brug for inde på den anden server, Men af hvad jeg har hørt er der en masse andre man skal kunne her inde på stavox, Dem vil jeg bruge tid på at lære og skrive de kommandoer ned som jeg vil få brug for.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt, dog er der nogle stave fejl hist og her, jeg bruger ALTID min mic når der er chance for det eller brug for det, Jeg fortrækker selv at bruge mic siden det reducere chancen for misforståelser pga tonen kan tolkes forkert over text.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på efter skole men nogle gange tager jeg ektra vagter på mit arbejde, Men jeg har en fast vagt om lørdagen der går fra 14.00 til 19-00 (Måske 20.00) Jeg kan komme med et skema som jeg vil forholde mig til og prøve at overgå.

 

Mandag/Onsdag: Kan jeg efter 15,30 siden jeg har fri fra skole der.

 

Tirsdag: Kan jeg efter 14,00 siden jeg har fri fra skole der.

 

Onsdag: Kan jeg efter 15,30 siden jeg har fri fra skole der.

 

Torsdag: Kan jeg efter 14,00 siden jeg har fri fra skole der.

 

Fredag: Kan jeg efter 14,00 siden jeg har fri fra skole der.
 

lørdag: Kan jeg efter 19-20.00 siden jeg har fri fra arbejde der.

 

Søndag: Kan jeg hele dagen da der ikke er noget jeg skal.

 

Jeg kan ikke love at der ikke vil forkomme ændringer i det her skema siden jeg nogle gange skal tage ekstra vagter på arbejdet men vil prøve mit bedste for at være så meget aktivt som muligt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg synes det er vigtig at fortælle jer at jeg kan flydende engelsk siden jeg er kvart Englander, ellers er der ikke meget andet relevant info om mig.

 

Hilsen Jonatan.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mr Hunt 🍏 skrev:

+rep

 

har ikke set dig ingame 

men ansøgningen er fyldensgørende 

 

Har lige holdt en pause men er begyndt der inde igen, Især nu hvor denne Coronavirus er der, og med de ekstra 2 uger fri kommer jeg helt klart tit online

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep 

 

Du kan ikke klare kritik ingame

du kan ikke alle reglerne 100%

og du har haft en pause så man har ikke en ide om hvorfor du skal være staff på serveren når der er en anden ansøger der er aktiv konstant

Men held og lykke
 

ik tag det personligt det er bare min mening

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Olivers lan_ skrev:

-rep 

 

Du kan ikke klare kritik ingame

du kan ikke alle reglerne 100%

og du har haft en pause så man har ikke en ide om hvorfor du skal være staff på serveren når der er en anden ansøger der er aktiv konstant

Men held og lykke
 

ik tag det personligt det er bare min mening

Jeg kan ikke alle reglerne hvilket jeg tror de færeste det kan, men jeg kan mange af dem måske er der nogle få jeg mangler men eller kan jeg dem,

Jeg kan sagtens tage kritik og hvordan kommer du frem til det når du siger jeg ikke er onlile?

Men ellers tak for Meningen ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Lil Nas skrev:

+rep

 

-Flink fyr

-Kan reglerne

-håber du bliver staff

Takker du ❤️

6 timer siden, VaffelVictor skrev:

+Rep

 

-Flink

-Kan reglerne

-Moden

-Altid godt med massere som din ansøgning

 

Held og lykke ❤️

//VaffelVictor

Takker du ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.