Hop til indhold
Stavox

ferie


xkow

Recommended Posts

15 minutter siden, DEAGLEMEISTER skrev:

Det er på ingen måde sjovt. Dette er dybt seriøst. ❤️ 

🔵🔴Præcis, din mormor og morfar kunne sagtens dø af den @xKow tag lige denne virus seriøst, tror ikke dem der mister familie af det syntes det er fedt ❤️🔵🔴

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, xKow skrev:

men alligevel bortset fra alle de dårlige ting, er det sku da lækkert med fri 14 dage fra skole.

 

Nu ved jeg ikke med dig, men der er mange som ikke har 14 dages fri fra skole, fordi mange af skolerne og gymnasierne har fået oprettet noget som hedder virtuel/digital undervisning.

 

På mit gymnasie er der desværre virtuel/digital undervisningen, så jeg slipper i hvert fald ikke for skolen de næste 14 dage... desværre...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bob Johnson skrev:

 

Nu ved jeg ikke med dig, men der er mange som ikke har 14 dages fri fra skole, fordi mange af skolerne og gymnasierne har fået oprettet noget som hedder virtuel/digital undervisning.

 

På mit gymnasie er der desværre virtuel/digital undervisningen, så jeg slipper i hvert fald ikke for skolen de næste 14 dage... desværre...

 

Vi har også fået lektier for som skal laves hjemme, dog ikke lige så meget som hvis vi skulle være i skole

Link til kommentar
Del på andre sites

Skolen skal kunne bevise, at de har givet dig den tilstrækkelige undervisning som de skal trods skolerne nu er lukket.

Det betyder at man enten får virtuel undervisning, lektier eller ekstraskole f.eks. i weekenden. Det er selvfølgelig super meget federe, at være hjemme og lave lektier end i skolen tho :dance:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Bob Johnson skrev:

 

virtuel/digital undervisning.

Og alle fucking lærerer jeg har, har givet lov til vi skal lave opgaverne senest om aftenen.

Udover vores fucking samfundsfagslærer. Den gamle nisse ligner fandme Læge-ingame modellen, og er virkeligt en elendig lærer også.

*går ud til klasse han underviser i engelsk A HTX*  "HOW IT GOES?"

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.