Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Alec


Alec

Recommended Posts

Ing-Navn: Alec

Steam ID: STEAM_0:0:53468261

IRL-Navn: Alec

Alder: 16år

Har du nogen erfaring?: Jeg har været admin inde på en dansk fivem server, hvor jeg skabte ro på serveren såsom hvis der var nogen der moddede eller opførte sig utilpassende så snakkede jeg med dem og så fik de en lille straf, spillerne på serveren kunne godt lide mig pga. den måde jeg snakkede med den om det

 

Hvorfor skal vi vælge dig som en del af staff-teamet?: Jeg har styr på tingende og jeg lære mange ting hurtigt og jeg er god til at snakke om tingende og jeg hjælper tit mennesker hvis de har et problem der blokere dem.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan hjælpe med at gøre så det er en server med meget god RP og jeg kan snakke og tingende hvis der er nogen der ikke helt forstår det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ikke rigtig, men jeg lære ting hurtigt

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?: Ja, jeg er god til at snakke med folk og min mic er god og man kan høre hvad jeg siger.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: Jeg har tit tid jeg har ikke så meget skole og i weekenden har jeg hele dagen.

 

//Alec Grell Siebeneicher

Kontakt: [email protected]

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.