Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Mayan.


Recommended Posts

Ingame navn: Frederik Råstrod

Rigspolitichefens navn: Mayan

 

 

Hej, mit navn er Frederik Råstrod ingame, og jeg er for nyligt blevet arrestet af Mayan. Jeg stød ind i en masse politifolk, leje med deres droner, som jeg som borgmester, der egentlig bare vil opretholde en ordentlig rp, bliver overfaldet med politi, efter at have haft en rimelig grov mening om de nye politi droner. Min mening var klart og tydeligt at det var spild af resurcer. Men da jeg gik ind i mængden og sagde det, blev jeg hurtigt bet om at "opføre mig ordentligt" og "tige stille, eller blive arrestet" Dette får jeg hurtigt svarret igen (med min lidt mærkelige stamme) at "han ikke kan arreste mig fordi jeg har en holdning". Da dette er en rp server går jeg ud fra at folk som er blevet godtaget til at være rigs, idetmindste kunne holde en dialog istedet for at leje kina og direkte slukke for min ytringsfrihed xD. Jeg mener at dette i kan se i klippet under er 100% rda, da han ikke kan arreste mig for det.

 

 

jeg mener at dronerne er virkelig gode, men ikke burde blive abuset, som jeg kan mærke at de nemt bliver.

Link til kommentar

Hej Frederik Råstrod.

Mayan og jeg havde en dialog omkring det situationen, og det vil ikke ske igen.

 

Som politi skal du kunne holde en dialog med borgerne, og hvis du føler det en tomsnak, så må man gå væk.

 

Jeg beklager situationen, og det vil ikke ske igen.

Fortsæt god dag.

 - Bimse

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.