Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lolly


Lolly

Recommended Posts

Ingame navn: 
Lolly

SteamID:
STEAM_0:1:244727434

IRL fornavn:
Arthur ( skriv privat hvis fulde navn )

Alder: 
12 år men er meget moden. Skriger ikke i mikrofonen
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har haft mange store minecraft servere som jeg altid har styret godt har jeg fået at vide, Jeg har også været admin på mange forskellige Garry's Mod DarkRP servere hvor vi også brugte ULX! Jeg har meget erfaring i at styre større grupper af folk og kan sagtens håndtere et "skrigende barn" Jeg har let ved at holde hovedet kold og kan hurtigt udtænke løsninger!

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?
Fordi jeg føler jeg kan være meget online og jeg kan håndtere de problemer som nu opstår, jeg er god til at spotte når folk laver en "tale fejl" altså når de snubler i deres løgn, Jeg kan holde hovedet koldt vil gerne hjælpe community'et for at det skal blive bedre og ikke bare en masse børn der har en computer!

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Fordi jeg er meget på, Jeg kan holde hovedet koldt og jeg er altid klar på at hjælpe eller andet. Jeg kan sagtens bruge timer på og side og tage cases fordi at jeg har altid syntes det var sjovt at hjælpe andre jeg for en glad følelse vær gang jeg fuldføre en case fordi at jeg ved jeg hjalp personen

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 
En staff som kan være på tidlig morgen, Jeg føler der ikke er staffs på indtil kl 10:30 cirka og det er meget irreterende for mennesker der står rimelig tidligt op, Jeg står selv tidligt op og kan tit være på fra klokken 9 i weekenderne!
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja okay meget da jeg brugte det på en anden server jeg var mod på, den lukkede dog hurtigt ned og det er længe siden men jeg lærer meget nemt og hurtigt!
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Ja det syntes jeg, Jeg bruger rigtig tit min mikrofon fordi jeg altid har snakket ingame eller på discord/skype mens jeg har spillet!
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Cirka hver anden weekend køre jeg gokart men ellers kan jeg være meget online både i weekenderne men også meget i hverdagene


Anden relevant information?:

Ja at hvis jeg bliver staff er det ikke kun for at tage cases og andre staff ting også for at bevise at nogle folk i en tidlig alder ( 11-13 ) sagtens kan tage presset som staff!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, D A L L E skrev:

Hey.

 

Har ikke som sådan set hvordan du er på serveren.

men du lyder flink og virker moden af din alder. Vil dog sige at du er en smule ung til at være staff og at du måske skulle vente et par år. 🙂 

 

Neutralt rep 

 

3 timer siden, MathiasTH skrev:

+REP

 

Virker mod i sin alder.

Har erfaring.

Spiller meget på serveren.

Lyder flink.

Lyder som en god admin.

Har kendskab til ULX Menuen

Tak for de søde ord❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.