Hop til indhold
Stavox

Droner til Politi, læger og kriminelle


Dynn

Recommended Posts

Lige nu, Sekondløjtnant Sand skrev:

@Dynn En lille smule feedback efter kort at have fået forklaret om det nye Drone system nu.

Kunne man evt tilføje muligheden for at andre kan bruge dronen?, lidt ligesom man kan tilføje personer til en politibil, men at en anden tilføjet person så også kan bruge dronen?.

Det kan man med spy-dronen, men de andre er låst til personen.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Maloni skrev:

Er det muligt at måske gøre at spy dronen kan keypad cracke en dør på ca 3 sek? Sådan at den faktisk er brugbar i raid situationer andet end at kigge på taget af en base

Der er planlagt andre funktioner til den, men keypad cracking lyder også som en sjov idé.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Der er planlagt andre funktioner til den, men keypad cracking lyder også som en sjov idé.

Ind over kanten også en keypadcracker på garagedøren. Det skal nok tilte nogle noobs der ik ved hvad det er.

 

Forresten, er der en bedre transportmulighed for spydroner end phys/gravity hun?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 10/03/2020 den 3:31 PM , Dynn skrev:

Dronen kan assistere politiet i opgaver som søgning, indfangning af folk på fod vha. den indbyggede tazer (dræner dronens batteri 20% per taze). 

 

But how though? Hvad skal man trykke for at aktivere tazeren?

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Middi skrev:

Får konstant fejlen om, at bagagerummet er blokeret, hvilket det ikke er.

Det er uanset hvor jeg holder, så får jeg den. Jeg får den kun ved dronen ikke politiskabet

Interessant - og du står ikke selv lige der hvor dronen spawner?

Har lige selv prøvet, og det virker umiddelbart fint?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Interessant - og du står ikke selv lige der hvor dronen spawner?

Har lige selv prøvet, og det virker umiddelbart fint?

Jeg er begyndt at få den der og det er selvom dronen lige har virket. Den siger at den er blokeret her: 2rvW4IV.jpg

 

 

 

@Dynn jeg har lige testet dette. Det ligner at vejene på Rockford er mos. Hvis min bil holder her, så virker dronen: fwrMOhR.jpg 

 

Hvis bilen holder her, så virker dronen ikke. Dette gælder på hele strækningen fra PD og til efter kraftværket, og vidst generelt alle vejene:

4TpHF3C.jpg

 

Det er altså nok, at bare 1 hjul ikke er på vejen, for at bagerummet ikke er blokeret.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Jeg er begyndt at få den der og det er selvom dronen lige har virket. Den siger at den er blokeret her: 2rvW4IV.jpg

 

 

 

@Dynn jeg har lige testet dette. Det ligner at vejene på Rockford er mos. Hvis min bil holder her, så virker dronen: fwrMOhR.jpg 

 

Hvis bilen holder her, så virker dronen ikke. Dette gælder på hele strækningen fra PD og til efter kraftværket, og vidst generelt alle vejene:

4TpHF3C.jpg

 

Det er altså nok, at bare 1 hjul ikke er på vejen, for at bagerummet ikke er blokeret.

Alright. Kigger på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Interessant - og du står ikke selv lige der hvor dronen spawner?

Har lige selv prøvet, og det virker umiddelbart fint?

 

Jeg står ikke tæt på den, når den åbner. Det virkede fint tidligere.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.