Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Misser


Misser

Recommended Posts

Ingame navn: Misser

SteamID: STEAM_0:0:132651080

IRL fornavn: Kasper

Alder: 14 år (06/07/05)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? 

 

Jeg har erfaring ja. Jeg har været staff/admin på nogle forskellige communities. Alle de jobs jeg havde gik godt, og fik aldrig rigtigt nogen klager kun beskeder på små fejl. Jeg har massere af erfaring, alt hvad jeg har lært kan jeg stadig. Så det ville ikke være særligt svært at oplære mig. Kom faktisk også i tanke om da jeg var Vice Manager på en lille server i gmod. Den gik godt og den havde et sted mellem 10-30 spillere dagligt. Jeg fandt så Stavox, hvor jeg derefter begyndte at spille. Jeg har været staff i en del spil efterhånden.

 

blandt andet i de her spil:

Gmod, Minecraft, CS:GO, OSV.

 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Gmod: Jeg startede ud med en server som var med ca. 20 spillere dagligt. Jeg begyndte så at interessere mig i staff jobbet. Jeg begyndte med at spørge hvad der skulle til for at jeg kunne blive staff. Jeg fik svaret: “Du skal kunne de mest basic ting inde for ULX + Du skal kunne vores regler”. Jeg forklarede derefter at jeg havde styr på godt og vel det meste. De tilbød mig så et job som midlertidigt staff. (Jeg var afløser for en der var på ferie) + (De manglede hjælp). Det lyder lidt mærkeligt men det var det der skete af hvad jeg kunne huske. Ham der staff´en kommer så hjem og jeg bliver sat af teamet og takket for min indsats.

 

CS:GO: Jeg startede ud med at være standard spiller ligesom alle andre, men efterhånden blev jeg mere kendt og endte som admin på en jail server. Serveren havde et sted mellem 5 - 16 spillere dagligt ca. Der var styr på det hele og alt gik meget vel. Meeeen så kom fortnite og nogle andre spil, så den tid som admin gik jeg lidt fra da jeg også ville ind og prøve disse nye spil. I den tid jeg var admin gik det meget godt og fik sådan set godt og vel aldrig nogen klager. Alt var super.

 

Minecraft: I minecraft har jeg dog ikke fået så meget erfaring med det at være admin. Men jeg kunne alligevel et par tricks dengang jeg spillede minecraft. Jeg kunne basic commands osv. Jeg kan ikke huske hvad for en server det var men der var et sted mellem 20 - 30 spiller online dagligt så der var alligevel noget at lave. Alt gik meget vel indtil jeg gik fra / blev inaktiv da minecraft ikke længere var et spil jeg havde lyst til.

 

Diverse: Kan ikke huske så meget fra andre spil, ved bare at jeg har været admin en del steder f.eks unturned. Jeg er rimeligt god til staff arbejde faktisk, men det ligner det bare ikke. Folk synes nok ikke at jeg passer ind men efterhånden er jeg blevet mere moden og begynder at vise initiativ til at jeg gerne ville det her. Folk ser mig som en Irriterende person der ikke burde spille på serveren overhovedet, men lære man mig at kende finder man ud af hvor sød jeg i virkeligheden er.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? 

 

Det har jeg nogle stikord med yderligere information nedenunder der kan svare på det spørgsmålet:

 

Reglerne: Jeg kender til alle regler, og bryder ikke specielt nogle af de vigtigste af dem. Jeg er rigtig god til at fortælle folk hvis de gør noget de ikke må. Det hjælper dem til at de i fremtiden ikke får så mange problemer angående reglerne.

 

ULX: Jeg kender til de mest brugte commands på serveren, og kan dem udenad. Der er f.eks !cb (Navn) hvilket er Car ban Commanden. Nu har jeg spillet på serveren i 2000+ timer, så jeg ved en del om ULX systemet her på stavox. 

 

Hurtig opfattelse: Jeg kommer hurtigt ind i situationen der er gang i, og skaber et overblik over den. Jeg er ikke sådan en type der skal have tingene af vide 1000 gange før det siver ind i hovedet. 

 

Respekt: Jeg respektere andre hvilket ville sige at hvis du læsper eller har en anden form for sygdom, der ændre den måde du taler på så bruger jeg det ikke i en ond sætning mod dig. Jeg respektere hvordan andre ser ud og hvordan de taler.

 

Presset Situationer: Jeg holder hovedet koldt i presset situationer, og lader ikke følelserne gå ud over andre. (Det ville sige at hvis jeg har en dårlig dag lader jeg det ikke gå ud over andre) 

 

Attitude og Hårdhed: Nogen mener at når jeg snakker med en Hård attitude, så det jeg siger lyder en del flabet. Men i virkeligheden er jeg jo ikke flabet jeg har bare en speciel måde at tale på der viser at hvis folk ikke kan opføre sig ordentligt så får de af vide på en hård måde, samt en måde hvor det siver ind, at det de laver det skal de ikke.

 

Aktivitet: Jeg har spillet på serveren i lang tid = 2000+ timer så har alligevel lidt erfaring med Stavox. Jeg er på sådan ca. dagligt i en 2-8 timer og hygger mig med mine venner. Men bliver jeg staff, beholder jeg mine venner osv. men ville også gå hen og lige Pause den RP vi laver hvis der er case.

 

Det var lige 6 stikord som forklare lidt om hvorfor jeg burde være en del af staff-teamet.

 

mere information kommer i næste spørgsmål.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Har modet til at sige min mening

Jeg bliver ikke sur over små ting

Jeg kan godt tage mig sammen

Elsker at hjælpe andre

Respektere andre

Er sød mod andre

Bryder for det meste ikke regler

Jeg kan alle regler 

Giver ikke mine venner fordele uden set hvad

Ville utroligt gerne have et godt samarbejde med Staff/Admins

Kender de flestes personligheder og måder at opføre sig på

Kan godt og vel med alle

Der er ingen kære mor når det gælder folk der er inde for at troll

Interesse

Godt kendskab til ULX

Godt kendskab til serveren

Aktiv = 2-8 timer ca. dagligt

Er meget social

Lyver aldrig

Giver ikke andre skylden

Jeg tager selv skylden hvis jeg er skyld i det der er foregået

Holder hovedet koldt i presset situationer

Jeg ka' mit RP

Massere erfaring, ca. 3000 timers RP erfaring

jeg er en gut helt tilbage fra 2017

 

Jeg kan også en masse andre ting som er gode men de her er lige dem jeg kom i tanke om!

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

En sød dreng der gerne ville støtte andre og hjælpe dem videre med deres RP hvis folk gør noget de ikke må. Jeg tager kritik som en mand og retter op på tingene. Nu er jeg ikke lige helt sikker på hvad jeg kan bidrage med, som ikke er der i forvejen. Jeg spørger om hjælp hvis jeg er i tvivl og prøver ikke på at tage sagen op på egen hånd hvis jeg er i tvivl. Laver jeg en fejl siger jeg ikke kun undskyld men retter også op på den. Jeg tager det som det kommer og ville altid gøre mit bedste på at udgøre et godt stykke arbejde. Jeg ville på ingen måde skuffe andre. Jeg ser selvfølgelig alle som de samme spiller om de er venner eller ej de bliver behandlet som alle andre angående straf osv. Jeg afslutter en case hurtigst muligt men stadig så spillerne får den bedste service de kunne ønske sig fra min side. Jeg ville utroligt gerne sætte nye spiller ind i hvordan det er at spille RP, hvordan det er at spille på stavox. Selvfølgelig ville jeg råde dem til at klikke F1 og læse reglerne før de prøver kræfter med stavox´s utrolige darkRP verden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg ville ikke gå så meget i dybden med det da der står en del om det længere oppe men ja, her er lidt om min erfaring. Jeg har jo som sagt været Staff/Admin i forskellige spil men Gmod er det der interessere mig mest da ULX er et meget spændende og hjælpsomt program der giver dig en Menu og commands som gør det at være admin lidt lettere for en. Jeg har massere kendskab og erfaring og har eksperimenteret en del med det. Al min viden kommer fra andre staffs eller min eksperimenter med det. Jeg kan som sagt alle de basic commands og også dem der er lavet custom på serveren. Denne korte tekst fortalte lidt om min erfaring men som sagt ville jeg ikke gå i dybden med det da der er meget information som er irrelevant og ikke burde skrives. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? 

 

ja jeg synes at jeg formulere mig godt både mundtligt og skriftligt. Jeg synes dog at jeg er bedst til mundtligt da jeg bare siger hvad der lige falder mig ind passer korrekt. Der er ikke så meget andet end at jeg kan håndtere folk der ikke lige får sivet tingene ind så hurtigt. Jeg tager den gerne skriftligt hvis han/hun der har called kun kan ved at skrive. Jeg kan også håndtere folk der snakker f.eks engelsk. Lidt tysk også men ikke det største.

 

Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg bruger for det meste min mic kun til at svare på ting jeg bliver spurgt om eller ting jeg ville spørge om. Jeg sidder aldrig og rigtigt snakker ud i det fri uden at der er en grund. Har altid en grund til at jeg snakker. Kommer til at lave en lyd eller sådan noget en gang imellem, men det er kun det. Jeg har en god mic så folk forstår hvad jeg siger og høre det tydeligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? 

 

Hverdage og Weekend

-================-

Mandag: 15:00 - 21:00

Tirsdag: 14:00 - 21:00

Onsdag: 15:00 - 21:00

Torsdag: 14:00 - 21:00

Fredag: 15:00 - 23:00 / 24:00

Lørdag: 9:30 - 23:00 / 24:00

Søndag: 9:30 - 21:00

 

Ferie og helligdage

-================-

Mandag: 9:30 - 23:30

Tirsdag: 9:30 - 23:30

Onsdag: 9:30 - 23:30

Torsdag: 9:30 - 23:30

Fredag: 9:30 - 23:30

Lørdag: 9:30 - 23:30

Søndag: 9:30 - 23:30

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg har mulighed for at være på alle dage!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Ikke andet end at jeg er en super glad person der brænder for at hjælpe andre og gøre en forskel!

 

-========================================================-

 

Det var så min ansøgning!

Du er mere en velkommen til at skrive en kommentar med din mening. Ellers så må du have det super godt

Held og lykke til de andre ansøgere!

 

MVH. Kasper / Misser

 

-========================================================-

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, F1axo skrev:

Neutral REP

- Har ikke snakket med så meget

- Virker flink

- Har ikke set han har brudt reglerne. Sååe godt kendskab til reglerne i guess

 

- Flaxo

 

Tak Flaxo, jeg sætter stor pris på din venlighed

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

+REP

Har været inaktiv, dog ligner det at du er kommet stærkt tilbage

Flink

Kan reglerne

 

Held og lykke 😉

 

Tak jørgen, ja har været inaktiv men det har ændret sig forholdsvist hurtigt så nu er jeg aktiv

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.