Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Brian Satudarah


Brian Satudarah

Recommended Posts

Ingame navn: Brian Satudarah
SteamID: STEAM_0:0:37585487
IRL fornavn: Daniel Andersen
Alder: 22

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har tidligere været super headadmin inde på zypress da den var inde hvor jeg tid bare har taget cases hvis der var noget

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg kunne godt tænke mig at være en del af staff-teamet, da det er jeg har haft tidligere Erfaring med det. Føler ikke jeg er mere kvalificeret end andre men for at være en god admin.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Føler ikke jeg kan bidrage med mere end alle de andre kan i forvejen men være med til at forbedre sammen med de andre.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Ja det har jeg men det er noget tid siden, så er lidt rusten

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Det er jeg, og bruger ret tit mic men skriver også meget til de andre spillere, når det er jeg lige er igang med noget 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Det er lidt on and off,  spiller primært om aftenen da jeg har en dreng at passe også, men når kæresten og ham er ude så spiller jeg også om dagen

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke just men hvis man føler man mangler mere af mig er man velkommen til at spørge mig ingame eller steam ^^

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ville være en god ide at gøre spørgsmålene med (FED) skrift så man kan se hvad der er spørgsmål og svar.

og så ville det også være fedt hvis du skrev lidt mere på din ansøgning så vi kan se at du virkelig brænder for det her.

og du skal nok også huske at sætte dit steamid ind.

 

bare nogle gode tips.

 

Held og Lykke 

//Blast//

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.