Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Graqs


Graqs

Recommended Posts

Ingame navn: Graqs

 

SteamID: STEAM_0:1:92875044

 

IRL fornavn: Gabriel Andersen


Alder: 16. 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. har været staff på en fivem server. hvor der har været dagligt ca 15-20 menesker om dagen og jeg har lært at tale og tage cases med mindre årige som giver mig erfaring inde fra mit sprogligebrug jeg var moderater inde på den serveren gik under navnet rihnonetwork og gjorde forskel i at jeg var meget aktiv og var god i tonen og to alle de cases der var selv hvis det var noget helt åndsvagt ude for reglerne og forklare ham hvordan reglerne var hvilket gjorde jeg hurtigt gik til admin og der efter lukkede serveren efter 6-7 måneder så gik jeg videre yil gmod og nu er jeg her

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Har spillet en del tid herinde og kender reglerne ind og ud. Forholder mig altid til facts i en sag.

 

  • Jeg vil forsøge at være så venligt mugligt men stadig stå fast og vise hvem der er staff i casen. 
  • Jeg sørger for altid at spørge begge parter i en sag og få forklared hvad, hvordan,hvorfor det er sket.
  • Vil så vidt muligt prøve og få folk til at snakke om hvad der er sket i casen der tages og vil give den fortjente straf hvis noget er sket som fx cdm=15 min carban mindst.
  • Jeg kan sagtens tage tingene med et gran salt, og forholde mig i ro under stramme situationer.
  • Jeg er semi kendt inde på serveren for mit humør og min gode tone over for alle og mit rp i alle situationer 
  • jeg kan tage det seriøst og have det sjovt.
  • jeg kan mit rp og regler.
  • kan være meget aktiv.
  • tager cases frem for rp.
  • brander for det.
  • ved hvad jeg laver.
  • kan godt lide lange cases og kan altid være fokuseret i det mit arbejde er.
  • har erfaring fra andre spil.
  • vil vise mine evner som staff.
  • er imødekommende.
  • har brugt lang tid på stavox og garysmod.
  • har ikke nogen fritids interasser så er meget online.
  • hvis folk skal bruge mig på evo eller rock så skrifter jeg server.
  • kan være på 90% af tiden i skal bruge en ekstra mand
  • er lærenem
  • Jeg vil altid forsøge at vise mig selv som den gode person som en storebror for alle de andre spillere og lade dem se op til mig og ikke lave regl brud på stavox.

 

hvad føler du at du kan bidrage med som ikke er her i forvejen?: jeg kan bidrage med et rigtig godt humør og så er jeg også en mega flink fyr og jeg kan ogsdå tage det seriøst i alle cses og mit rp 😄

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: tjoooo semi kan da lidt fra jeres system med commands der er jo  😄

*!goto

*!repaircar

*!gotocar

*!amrmor/hp

*!cb 

*!ban

*!kick

*!unownDoor

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja og ja. jeg vil da ikke sige jeg har problemer med det skriftlige altså foretrækker helt klart mundligt frem for andet men hvis det er skrifligt der skal til gør jeg det sådan og ja jeg bruger min mic på nødvendige tidspunkter i en sag eller i rp.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  • Mandag: 14:30-23:00
  • Tirsdag 14:30-23:00
  • Onsdag 14:30-23:00
  • Torsdag 14:30-23:00
  • Fredag 14:30-03:00
  • Lørdag 11-12-03:00
  • Søndag 11:00-23:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: hvis i vil hvide mere omkring mig som person så træk mig lige til side og spørg løs 😄

 

 

 

//Graqs

 

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Lolly skrev:

Graqs? Hvordan kan jeg give dig andet end et kæmpe stort +REP

 

- Flink fyr

- Kender reglerne

- God til rp

- God ansøgning

- Kan sit shit

 

 

// Lolly

 

2 minutter siden, VaffelVictor skrev:

Fra mig får du et +Rep

-Du har holdt en pause men er tilbage på fuld hammer
-Flink

-Kan reglerne
-Skaber god RP på serveren
-Moden


Held og lykke

//VaffelVictor

tusind tak i 2 ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Graqs skrev:

det siger lidt at du har ranken uopdragen stop den her og lad være med at skrive på min post hvis du ikke har noget positivt at sige om mig eller andre forstået ??

Vi har jo brug for alle oplevelser med dig. Det dur jo ikke, at man kun får positive reaktioner og kommentarer. 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, DEAGLEMEISTER skrev:

Vi har jo brug for alle oplevelser med dig. Det dur jo ikke, at man kun får positive reaktioner og kommentarer. 

slf deagle men nu er det sådan at jeg sider i en gang chat hvor han sviner min mor til og så forklare jeg ham hvordan han skal opføre sig men nu mener jeg mere at han skal stoppe med at skrive flere en 1 besked om det samme 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Graqs skrev:

slf deagle men nu er det sådan at jeg sider i en gang chat hvor han sviner min mor til og så forklare jeg ham hvordan han skal opføre sig men nu mener jeg mere at han skal stoppe med at skrive flere en 1 besked om det samme 😄

 

Jeg vil ikke indblandes i noget af det der.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.