Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lukases Staff ansøgning


Lukasjensen

Recommended Posts

Ingame navn: Mr Moon
 

SteamID: STEAM_0:1:63157345
 

IRL fornavn: Lukas
 

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 1. det har jeg ikke. 2 ikke noget

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg gør altid mit bedste, Jeg vil sikre mig alle bliver behandlet på samme måde, så ingen føler sig udelukket af dette community. Jeg kender alle reglerne på serveren, og har meget erfaring samt spiltid på serveren, Jeg har rigtig meget fritid til at være online og hjælpe communitied med at gro, samt gøre en indsats for, at alle er glade på serveren.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Godt humør, god kendskab for reglerne, en seriøs RP´er, en retfærdig person, en person der selv overholder alle reglerne hver gang.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har kendskab til de basic ULX Commands eksempelvis (!tp, !jail, !kick, !ban, !bring, !tphere osv.) men er hurtig til at lære

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er helt klart stærkest mundtligt, men er altid klar til at forbedre mig skriftligt. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har mulighed for at være på Mandag, Onsdag og Fredag: Fra 16-19 og i weekenderne (Lørdag: 12-00:00) (Søndag: 12-19

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg går til et par ting i løbet af ugen, herunder Spejder, E-sport og lørdagsklub. Dette er ikke hver lørdag men en gang hver anden uge.

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Blasterion_^ skrev:

Det ville være en fed ide hvis du skrev lidt mere på din ansøgning (så vi kan se du faktisk har brugt tid på det og brænder for det)

 

bare et godt tip 🙂

 

Held og Lykke 

//Blasterion//

jeg vill bruge mere tid hvis den her bliver afslået og tak for tippetd

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, lukasjesnen skrev:

jeg vill bruge mere tid hvis den her bliver afslået og tak for tippetd

Bare rolig, det er et spørgsmål om tid før en fra HoS ser du ikke har læst skabelonen, så du kan godt begynde nu 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.