Hop til indhold
Stavox

[Afslået] VanqoRR


-GLX

Recommended Posts

Ingame navn: VanqoRR
 

SteamID: STEAM_0:0:102820049

 

IRL fornavn: Christian
 

Alder: 23 År

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

De eneste administrative jobs jeg har haft har været på, Csgo severe, Minecraft,  intet vildt

var mest admin på ba_jail servere og sådan hygge server, så var mest og lærer folk at snakke pænt og diverse

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Synes selv jeg burde være en del af staff teamet, da jeg kan være online på de skæve tider i forhold til mit job, kan være online det meste af dagen fra tideligt morgen til sent aften.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Aktiv om morgnen vi snakker 08.00-17.00 og igen 19.00-23.00, ved der om morgnen tid sker ting der ikke burde da det tit er der staff ikke har mulighed for at være online på serverne, så det vil jeg kunne bidrage med, 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har ikke det store kendskab til ULX, men jeg er super lærer nem og er ikke bange for at øve mig for at kunne det meste uden af, 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Synes selv jeg formulere mig fint både skriftligt og mundtligt ( bruger rigtig meget min mikrofon ) ,  jeg har før haft meget tedens til og være flabet over for andre staff´s i cases, hvilket selfølig er en fejl fra start af, men jeg er ved af forbedre det selv,  ( forklaring kan komme hvis i vil vide mere hvorfor ) 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

kan være online næsten alle hverdage  fra 08.00-17.00 samt 19.00-23.00  + jeg har mulighed for at spille weekenderne hele dagen for det meste 

så vil selv sige jeg kunne være rimelig aktiv staff på serveren. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Der kommer nok en del -Rep på denne ansøgning som jeg sagtens ved i forvejen, da jeg har noget udstående med et par spiller hvor vi ikke rigtig klinger så godt sammen, det meste er nok fra før i min tid hvor jeg var virkelig flabet, som jeg som sagt gerne vil rette op på 🙂

 

I er velkommen til at kontakte mig for flere spørgsmål, mm

 

Hilsen VanqoRR/Christian 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

dengang jeg var staff, og var i cases med dig. var du utrolig flabet.

1 time siden, -GLX skrev:

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

1 time siden, -GLX skrev:

De eneste administrative jobs jeg har haft har været på, Csgo severe, Minecraft,  intet vildt

 

husk at skriv hvad du lavede på de server du har haft et administrative job.

din ansøgning kunne godt være mere skarp 

 

-rep

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kiwi Z skrev:

 

dengang jeg var staff, og var i cases med dig. var du utrolig flabet.

 

-rep

ja, indrømmer jeg bestemt også gerne, og jeg ved jo der ville komme en del -Rep 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @-GLX 🙉🙉

 Jeg giver dig et -Rep

 

- En kort ansøgning.

Uddyb tingene og brug mere tid på den.

 

- Ser dig aldrig online.

- Du har kun 447 timer på serveren, hvilket er rimeligt lidt.

- Du har ikke fået en slem straf i lang tid.

 

På nuværende tidspunkt synes jeg ikke du egner dig til jobbet.😔

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.