Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] ItsSokke


Sokke✌

Recommended Posts

Ingame navn: ItsSokke

SteamID: STEAM_0:1:106617027

IRL fornavn: Noah

Alder: 14
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:
Ja jeg har været admin på 2 dansk server, jeg har en masse erfaringer med at være staff og er kvalificeret mig til at være staff. Men nu vil jeg prøve og være staff på den her server så jeg kan måske lære noget nyt som jeg kan måske komme til andre server hvis de har problemer med server så kan jeg måske hjæpe dem med det, jeg har spillet på 2 danske server hvor jeg var admin den ene var jeg head of staff og den anden var jeg normal admin ind til at de lukket ned fordi at de gad ikke mere. BTW jeg kan ikke huske hvad serveren hedder!
Så har jeg også være staff på en server som er fra en FiveM server hvor jeg lærte en masse om at være staff, jeg noget helt op til head of staff. Jeg syntes bare det med at være staff det er sgu cool.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg synes at Gmod DarkRP er en utroligt spændende gamemode, som jeg investerer meget tid i, og jeg synes at jeg gerne vil hjælpe communityet på den måde som jeg har til rådighed, altså ved at være en del af staff teamet. Jeg har altid interesseret mig i at moderer en server, og/eller administrer, jeg synes altid at der er noget fedt i at hjælpe andre med at få en bedre spiloplevelse, bl.a ved at give hjælp til at finde ud af hvordan. Jeg har meget erfaring, både i at holde styr på folk og så bare generelt Gmod. Det jeg er bedst til er at prøve at få folk til at forstå ting bedre end de allerede gør. Jeg siger altid at man skal lære folk at forstå reglerne istedet for at straffe folk, noget jeg er rigtigt god til er at læse folk. Jeg kan godt se hvis en person jeg giver en repremante vil gøre det igen, eller om de bare skal have en straf med det samme så de forstår at der er konsekvenser.
Så ville jeg bare gerne hjælpe til jeg er altid klar til at hjælpe + Jeg ville bare gerne være en person som hjælper til.
Men det med at kunne være en del af staff-teamet, det er bare noget som jeg meget gerne vil investerer meget tid. Ligesom jeg allerede gør med Gmod DarkRP og også det med at jeg gerne ville ligge mit staff arbejde i mine hænder for tag det ansvar der nu kommer og byder til.
Til sidt ville jeg bare sige at jeg spiller ikke kun på en af serveren jeg spille på begge.
 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg ønsker egentlig bare at bidrage til communitiet og hjælpe til.

Jeg kan bidrage med at jeg er en aktiv på serven tit jeg tage mit staff arbejde seriøst.
Jeg kan også bidrage med at jeg tage staff cases alvorlig og ikke fjoller rund i cases.
Jeg kan også bidrage med at jeg er en meget extrovert person som betyder at jeg er meget god til at snakke med nye menesker + at det er ikke er svært at kunne forstår folk.
Men til slut kan jeg bidrage med at jeg kan hjælp når jeg er ude af RP og Inde i RP.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har en masse kendskab til ULX. I kan få lov til at se hvad for nogen commands jeg kan:
!armor !hp !jail !goto !return !jailtp !bring !slay !ban !banid !kick !removeprop !strip !freeze !unfreeze !god !cloak
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg syntes jeg er god til at formulere mig selv skriftligt og mundtligt.
Jeg hygger mig med at skrive til folk og snakke med folk, nogle gange så kommer der en stave fejl her og der, men prøver at gøre mig umage med at skrive og snakke når jeg skal bruge det.
Jeg har et meget stort ordforråd i min alder. Jeg Prøver altid mit bedste på at bruge mit nuværende ordforråd, for at lave den bedst mulig samtale med folk på serveren/TS.
Jeg kan lave samtaler i casene, hvor folk kan forstår det jeg siger + at jeg kan give en ordenligt repremante til enden den en person eller begge parter. 
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Hverdagen:
Mandag?: kl 12.45 - 21.00
Tirsdag?: kl 16.30 - 21.00
Onsdag?: kl 13.30 - 21.00
Torsdag?: kl 14.25 - 21.00

Weekenden:
Fredag?: kl 13.30 - 23.00
Lørdag?: kl 9.30 - 23.00
Søndag?: kl 9.30 - 21.00
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg går til clarinet. Jeg bruger også briller og er altid positiv og jeg har ADHD. Yes i know jeg har ikke lige været så meget på men nu kommer jeg tilbage.
Jeg har 2250 timer i Garry's Mod, og 1100 timer på Stavox.


📝Mange tak for at i have tid til at læse min ansøgning📝

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, creaMY skrev:

Du er ligesom mange af de andre, der kun kommer tilbage for staff ansøgninger, hvilket er ærgerligt eftersom du er kompetent nok til det... 

Tak for de søde ord ❤️
Men kan dog godt følge dig fordi at jeg ville havet kommet tilbage uden set om der var staff ansøgninger. Men tak @creaMY much love

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Sokke, jeg har ventet på denne dag. Du er seriøst den flinkeste stavox gut der overhovedet findes. Du er moden, har en vicerigs stilling, som viser du er moden nok til at håndtere sådan nogle rang.

Du er fantastisk sød, og virker som en god staff 🙂 Håber du får en plads, det har du 100% fortjent. Der er dog nogle ting der kan ændres, men det er virkelig småting 😘

 

___---===| HELD OG LYKKE |===---___

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, MRKenzo skrev:

+REP

Sokke, jeg har ventet på denne dag. Du er seriøst den flinkeste stavox gut der overhovedet findes. Du er moden, har en vicerigs stilling, som viser du er moden nok til at håndtere sådan nogle rang.

Du er fantastisk sød, og virker som en god staff 🙂 Håber du får en plads, det har du 100% fortjent. Der er dog nogle ting der kan ændres, men det er virkelig småting 😘

 

___---===| HELD OG LYKKE |===---___

 

16 minutter siden, MRBennetsen skrev:

+Rep

  1. Du er meget flink når man møder dig
  2. Du er meget hyggelig at snakke med.
  3. Du er en person man kan fjolle med.
  4. Du har allerede bevist at du kan noget som leder. (Vicerigs)
  5. Alt i Alt, du ville være god mod 😉

Mange tak drenge, Much love ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Phillip Smith skrev:

+0.5 
xD

Du er kompetent nok.

 

10 timer siden, F1axo skrev:

+Rep

- Flink gut

- Kan reglerne

- God ansøgning

 

- Flaxo

 

9 timer siden, Ra1fi💧 skrev:

+Rep

Jaaaaa, jeg så jo lige en super god youtube video som fik mig overbevist ❤️💘

By itssokke

Mange tak drenge ❤️

BTW ralfi jeg var syg og jeg havet det skrald den dag 😞

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @ItsSokke✌ :dance:

Du får et +Rep

 

- Du er super sød og venlig.

- Du kan reglerne.

- Rigtig god til RP.

- Du er god til og hjælpe andre, både med dine guides og i RP.

- En super fin ansøgning ( Godt sat op og en fin længde. )

- Kunne godt se dig, være en del af staff-teamet.

- Moden af din alder.

- En super fin historik. :jawdrop:

 

- Dog ville godt ønske mig, du var lidt mere aktiv.

 

Held og lykke. 😝

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Else skrev:

Hej @ItsSokke✌ :dance:

Du får et +Rep

 

- Du er super sød og venlig.

- Du kan reglerne.

- Rigtig god til RP.

- Du er god til og hjælpe andre, både med dine guides og i RP.

- En super fin ansøgning ( Godt sat op og en fin længde. )

- Kunne godt se dig, være en del af staff-teamet.

- Moden af din alder.

- En super fin historik. :jawdrop:

 

- Dog ville godt ønske mig, du var lidt mere aktiv.

 

Held og lykke. 😝

//Else

Jamen, mange tak @Else <3. Bare rolig det lover jeg dig 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.