Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mr Hunt


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

Ingame navn: 

Mr Hunt

 

SteamID:

STEAM_0:0:70543977

 

IRL Fornavn:

Mit navn er Mads, efternavn kan skrives hvis det er!

 

Alder:

Jeg er 16 år gammel 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

 

Minecraft:

Jeg har har en del erfaring med det administrative job, jeg har i tidernes morgen ejet flere minecraft servere, sammen med nogle venner. Nogle af serverne holdte i noget tid, men døde efter et par måneder.

Garry´s Mod:

For et par år siden var jeg staff på Mermaid RP. Inde på mermaid startede jeg som junior og så derop ad, hvor jeg til sidst endte som det i kalder senior-admin. Jeg stod mest for at holde styr på de andre staffs, men jeg tog selvfølgelig også en del cases. 

For nylig har jeg været med til at starte et community som hedder ZongoRP. Ideen kom fra at jeg har spillet en del Garry´s Mod med min nabo. På ZongoRP er var jeg Med-Ejer. Jeg står for det meste for at holde styr på hjemmesiden og staffansøgninger! Serveren ikke ikke oppe mere.

Tidligere staff på Stavox

FiveM:

Sammen med de andre staffs på Zongo har jeg også været med til at sætte en FiveM server op. Den er ikke oppe mere, men vi arbejdede på den. Inde på serveren testede jeg for det meste, og sørger for at der ikke er en ting der gør at serveren crashede!

Jeg var staff på en server ved navn NoRealityRP, mit job var at stå for whitelist ansøgninger samt support cases. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kender de fleste på Stavox, jeg er meget gode venner med de fleste. Jeg er rigtig gode venner med tidligere og nuværende staffs.

Jeg kan tåle at få kritik. I den sammenhæng er jeg meget lærenem.

Jeg kan tåle at blive lavet sjov med, jeg tager alle mulige former for jokes.

Jeg har en god humor, og jeg kan godt tage det seriøst når der er cases og andre staff relevante ting igang. 

Jeg bruger rigtig mange timer på Stavox, hvilket også viser at jeg rigtig gerne ville staff jobbet. (Hvis nogle ville vide det, så har jeg ca. 2000 timer på Stavox)

Jeg bruger også forum rigtig meget så derfor er jeg meget kendt derinde og kan hurtigt finde personer og andre ting derinde. 

I min tid på Stavox har jeg været tidligere staff, og jeg nåede at at få en del erfaring ved det. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage men et godt humør og en seriøsitet der sparker bagdel når det gælder. Som skrevet i den tidligere, så er jeg en glad dreng som kan have det sjovt, men også seriøst. 

Jeg kan også bidrage med nye ting som der måske kan bruges på serveren eller hos staff teamet.

Jeg kan også bidrage men en god tone og godt rp på serveren. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som skrevet tidligere har jeg en god erfaring med staff jobbet og i den forbindelse kender jeg en del commands. 

Jeg kan de fleste commands som man skal kunne på serveren. Hvis der er nogle ting som jeg ikke kan, så er jeg meget lærenem og lærer dem meget hurtigt. 

Sker der urofuselige ting, så er jeg også meget hurtig på tastaturet og giver personen en passende straf.

Som jeg skrev tidligere, er jeg tidligere staff. 

 

Syntes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger min mikrofon altid. Jeg er også meget hurtig på tastaturet.

Mit sprog er også meget godt, jeg skriver og staver rigtig godt. 

Hvis det skulle ske at der kom en englænder (eller andet) så kan jeg også snakke engelsk på et højt niveau.

 

På hvilket tidspunkt af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på efter 14:45 i hverdagen-

I weekenden afhænger det af mit job, men ellers har jeg mulighed for at være på i weekenden.

 

PS: Mine forældre er skilt og jeg er hos min mor en gang imellem og har derfor ikke mulighed for at spille når jeg er hos hende. 

 

Anden relevant information omkring dig, du syntes vi skal vide?:

Nej, men spørg mig endelig hvis du har et spørgsmål til mig eller min ansøgning! 🙂

 

// Mads - Mr Hunt

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

Siden du blev demoted har jeg måske set dig én gang hvor du IKKE var igang med at køre rundt i din Nissan og få politiet efter dig.

Og den ene gang, stod du bare i en gunshop og gloede.

Du er en flink fyr, men håber virkeligt ikke du bliver staff igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Et par spørgsmål og pointer:

 

- Du siger du er medejer af en anden (og konkurrerende) server? Hvordan vil du så få tid til Stavox.

 

- Du har mere eller mindre anvendt præcis den samme ansøgning du tidligere lavede, som blev afslået.

 

Jeg vil foreslå at du bruger noget tid og energi på at lave en ny, ellers fremstår det blot lidt dovent.


 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Lund skrev:

Et par spørgsmål og pointer:

 

- Du siger du er medejer af en anden (og konkurrerende) server? Hvordan vil du så få tid til Stavox.

 

- Du har mere eller mindre anvendt præcis den samme ansøgning du tidligere lavede, som blev afslået.

 

Jeg vil foreslå at du bruger noget tid og energi på at lave en ny, ellers fremstår det blot lidt dovent.


 

 

 

Var* medejer/staff

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lund skrev:

 

Så du kopierede bare din gamle ansøgning ind, uden at læse den igennem?

Havde skam læst den igennem, missede dog nogle ting som er rettet igennem. Beklager.

19 timer siden, Guzern skrev:

-Rep

Siden du blev demoted har jeg måske set dig én gang hvor du IKKE var igang med at køre rundt i din Nissan og få politiet efter dig.

Og den ene gang, stod du bare i en gunshop og gloede.

Du er en flink fyr, men håber virkeligt ikke du bliver staff igen.

Så må du have mødt mig tilfældigt, har sku ikke set dig. 

Det skal lige siges at jeg har været aktiv som politibetjent og sammen med mit gang. Så nej Guzern. Jeg har ikke bare kørt rundt i min nissan. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 09/03/2020 den 9:25 AM , Mr Hunt 🍏 skrev:

FiveM:

Sammen med de andre staffs på Zongo har jeg også været med til at sætte en FiveM server op. Den er ikke 100% funktionel endnu, men vi arbejder på den. Inde på serveren tester jeg for det meste, og sørger for at der ikke er en ting der gør at serveren crasher!

Altså, så du er staff på en FiveM server, hvor du skal bruge meget af din tid eller hvordan?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.