Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning StoreRødHætte


sand7114

Recommended Posts

Ingame navn: StoreRødHætte
SteamID: STEAM_0:0:162720030
IRL fornavn: Sander
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Det er første gang jeg prøver staff så jeg er ikke erfaren men er med på at  lære det 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg gerne vil prøve det og Lære at være et godt staff

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Det ved jeg ikke

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ikke så godt kendskab til ULX

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg er god skriftligt og bruger min mic hele tiden

 På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Nogle gange spiller min brødre på pc´en så det er ikke alle dage jeg kan komme på

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bimse👌 skrev:

Du har et døgn til at gøre noget mere ud af din ansøgning.

Hvis du ikke gør betydeligt mere ud af din ansøgning, indenfor den ovenstående tidsramme, vil din ansøgning blive afslået.

ok

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.