Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mikkel


Mikkellenzing

Recommended Posts

Ingame navn: Jeg hedder Mikkel
SteamID: STEAM_0:1:153655190
IRL fornavn: Mikkel
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja det har jeg. For lang tid siden var jeg medlem af staff holdet inde på en server i FiveM, hvor jeg var med til at holde styr på at alle spillere ikke brød reglerne og gøre sådan så at alle kunne få et seriøst RP. Jeg blev nogle gange sat til at hjælpe de nye staff og lærte dem hvordan man gjorde de komplicerede ting. 

Jeg havde holdt en lille lang pause med Garrys Mod men er klar på at spille på den igen og lære de nye personer at kende.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Jeg kan godt tage imod kritik.

- Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer da jeg har en del erfaring fra FiveM.

- Jeg kan reglerne.

- Jeg snakker ordentligt til alle spillere. 

- Synes selv at jeg er retfærdig mod alle spillere.

- Jeg vil være så aktiv som muligt.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med min erfaring som staff inde på FiveM. Jeg er en flink person der kan sit RP og kan have det sjovt med andre personer og kan hjælpe de andre staff hvis der får brug for hjælp.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har ikke det store kendskab til ULX men jeg er sikker på at jeg nemt ville kunne lære det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg mener selv at jeg er god til at formulere mig skriftligt såvel som mundtligt da jeg kan flydene dansk. Ja jeg bruger altid min mic når jeg spiller.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:00 - 22:00

Tirsdag: 15:00 - 22:00

Onsdag: 16:00 - 22:00

Torsdag: 15:00 - 22:00

Fredag: 15:00 - 03:00

Lørdag: 13:00 - 03:00

Søndag: 13:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg kan ikke helt finde på noget andet om mig, men i kan altid bare spørge ind. 

Mikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

  • Flink
  • Moden
  • Kan reglerne 
  • imødekommende

Tror du ville passe godt ind i deres staff team. Du er som sagt meget imødekommende, og kan holde en ordenlig tone overfor andre, også selv om de ikke har en ordenlig tone overfor dig, hvilket jeg vil mene der er et kæmpe plus.

// Nichlas 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

* Mega flink gut

* Kan følge serverens regler

* Moden 

* Aktiv

 

Held og lykke med ansøgningen Mikkel håber det der kommer et godt resultat da jeg ville mene du passer perfekt ind i teamet og som sagt er meget moden og objektiv

 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, SmokBrade skrev:

+Rep

 

* Mega flink gut

* Kan følge serverens regler

* Moden 

* Aktiv

 

Held og lykke med ansøgningen Mikkel håber det der kommer et godt resultat da jeg ville mene du passer perfekt ind i teamet og som sagt er meget moden og objektiv

 

Tusind tak

På 08/03/2020 den 7:21 PM , Nichlas' skrev:

+REP

  • Flink
  • Moden
  • Kan reglerne 
  • imødekommende

Tror du ville passe godt ind i deres staff team. Du er som sagt meget imødekommende, og kan holde en ordenlig tone overfor andre, også selv om de ikke har en ordenlig tone overfor dig, hvilket jeg vil mene der er et kæmpe plus.

// Nichlas 

Tusind tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.