Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Henrik Andersen.


Henrik Andersen

Recommended Posts

 

Staff ansøgning - Henrik Andersen

 

Ingame navn: 

Henrik Andersen

 

SteamID:

STEAM_0:0:212786989

 

IRL fornavn: 

Alexander

 

Alder: 

16 (03’er)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har meget erfaring inde for adminstrative jobs. Jeg har været staff på en server ved navn FaxeRP derudover har jeg været ansat inde siden den lukkede ned. Jeg har været staff på stavox for godt og vel et år siden snart, hvor jeg var ansat i ca. 3 måneder indtil jeg sagde op.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Som sagt har jeg været staff før på “FaxeRP”, dog ikke de samme commands men jobbet ligner meget hinanden og så kunne jeg godt trænge til en god opfriskning og lidt træning, derudover har jeg også været staff på stavox tidligere. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt tidligere i ansøgningen, jeg har lidt kendskab til ULX stadig men jeg må sku indrømme at det godt kunne bliver frisket lidt op igen.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg mener selv at jeg formulere mig godt både skriftligt og mundtligt så alle kan forstå det og læse det. Jeg bruger tit mic'en ingame og er god til at respondere ordentligt, så selv de yngste på serveren ville forstå det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Jeg er god til at prioritere min tid, og kan finde ud af at få min hverdag til at hænge sammen med mit spil. Jeg er en aktiv spiller på serverne og har derfor god mulighed for være så aktiv så muligt.

 

Jeg er i 1.g lige pt og derfor har vi ikke særligt lange dage, men heller ikke fastedage. Derfor er det svært at kunne fortælle jer, hvorfor jeg har fri, dog smutter jeg i seng i hverdagene ved omkring en 22:30-23-tiden.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har været staff på stavox for godt og vel et år siden snart, hvor jeg var ansat i ca. 3 måneder indetil jeg sagde op. 

 

Jeg ved godt jeg har en længere strafhistorik bag mig, og jeg føler at jeg har vist en side med hvor jeg godt kan finde ud af at spille uden at troll og tage det seriøst fordi jeg har lært at mine staffe.

 

 

 

Mange tak fordi du læste min ansøgning, ses igame

 

Mvh Henrik Andersen

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.