Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Evolv


Evolv Gammel

Recommended Posts

Ingame navn: Evolv
SteamID: STEAM_0:0:107727459
IRL fornavn: Jonas 
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

 Nej har ikke den store erfaring angående staff på DarkRP servere. Dog er jeg meget engageret i de ting jeg sætter mig ind i, og vil rigtig gerne lære hvordan det er at være staff på DarkRP. Jeg håber derfor min erfaringer jeg ville få af at være staff ville komme fra Stavox da de er den eneste DarkRP server jeg spiller på.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunde til at jeg er mere kvalificeret:

- Jeg er virkelig imødekommende.

- Jeg er meget seriøs angående hvordan man taler til andre spillere i min RP, men også når jeg er i cases med andre.

- Jeg vil altid tage cases før min RP selvom det betyder jeg må stoppe mit RP sammen med mine venner.

- Jeg vil hver gang jeg har mulighed komme ind på serveren når der er brug for mig selvom jeg er i gang med et andet spil, film osv.

- Jeg vil altid lytte til begge parter i cases.

- Jeg vil aldrig give mine venner/gang members fordele eller mindre staff i cases, uanset hvem det er og hvor meget det spørg.

- Jeg er meget moden og ved hvornår man skal være seriøs, og hvornår man kan være lidt useriøs dog uden og ødelægge andres RP.

- Jeg har omkring 900 timer inde på Stavox og regner gerne med at der skulle komme en masse timer på dem i fremtiden.

- Jeg vil gøre mit bedste for at personerne i mine cases for en god oplevelse.

- Jeg er god til at formulere mig mundtligt. 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Føler jeg kan gøre min del for at gøre staff-teamet mere seriøs. Grunden til at jeg mener det kunne blive mere seriøst, er at jeg mange gange har siddet på serveren (Evocity) uden admins i nogen gange op mod en halv time samt hvor der har været admins på som ikke har taget cases, men valgte at spille deres RP hvor der var brug at det tog cases.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har aldrig selv skulle bruge det men dog har jeg en masse viden omkring det. Jeg kender en masse af de forskellige comands som fx. (!hp, !goto,!armor,!gotocar,!repaircar,!ban,!kick,!changejob,!unowndoor osv.) Selvfølgelig er der nogle ting jeg stadig mangler at lære, dog er jeg meget lære nem og er rimelig god til at huske de forskellige comands.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Føler jeg er rigtig god til at formulere mig skriftligt og mundtligt så selv en på 5 år ville kunne forstår hvad jeg mener. jeg elsker at lave RP og bruge min mic, dog mic spammer jeg ikke og jeg holder en ordenlig tone så alle kan have de sjovt når jeg Rp'er 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Som de fleste har jeg noget skole der skal passes samt har jeg også et arbejde på Mac Donalds, dog ændrer det ikke på at jeg vil være aktiv og sidde på Teamspeak. Jeg har rig mulighed for at spille i weekenderne og elsker især at sidde om morgen omkring klokken 10.00.

Min skole uge:

Mandag-Onsdag 8.00-15.00

Torsdag-Fredag 8.00-14.00

Mine vagter på McDonald er meget forskellige og kan ligge på mange forskellige tidspunkter på dagen dog er det ofte 17.00-19.00 i hverdage og 12.00-19.00 i weekender.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en udadvendt person der har sine egen meninger, i skal vide jeg elsker udfordringer og giver sjældet op, så derfor føler jeg at Staff  på Stavox vil blive en sjov men og en meget lærerig udfordring for mig. Jeg elsker at være social og give andre en fantastisk dag/oplevelse både i virkeligheden og på serveren. Jeg er en glad person som aldrig lær min irretersioner gå ud over andre bare fordi jeg måske har en dårlig dag. Jeg er god til at tage mod kritik samt forbedre mig efter hvad der bliver sagt. Jeg er er ekstremt god til at augmentere, men uden at hæve min stemme og snakke grimt. Jeg oftest video på mit gameplay i min RP.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.