Hop til indhold
Stavox

Sluk ipad


Mathhias

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det mig der over ser det men jeg synes man skul kunne sklukke sin ipad. Nogen gange er det mega nederen at den tager penge for en. FX man skylder 10k til en. Man hæver 10k og man går over til personen. Ipaden tager lige 100 kr fra dig. Ja det træls.

 

Magter ikke at droppe alle mine penge så den vil slukke ver gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, jh-virum skrev:

Jeg ved ikke om det mig der over ser det men jeg synes man skul kunne sklukke sin ipad. Nogen gange er det mega nederen at den tager penge for en. FX man skylder 10k til en. Man hæver 10k og man går over til personen. Ipaden tager lige 100 kr fra dig. Ja det træls.

 

Magter ikke at droppe alle mine penge så den vil slukke ver gang.

Hvorfor går du fx ik rundt med 200k på dig og lægger resten i banken 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, jh-virum skrev:

Jeg ved ikke om det mig der over ser det men jeg synes man skul kunne sklukke sin ipad. Nogen gange er det mega nederen at den tager penge for en. FX man skylder 10k til en. Man hæver 10k og man går over til personen. Ipaden tager lige 100 kr fra dig. Ja det træls.

 

Magter ikke at droppe alle mine penge så den vil slukke ver gang.

Hvis du ingen penge har på dig, og hæver præcis 10k for at overføre, har den jo været slået fra i forvejen, fordi du ingen penge havde?

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Dynn skrev:

Hvis du ingen penge har på dig, og hæver præcis 10k for at overføre, har den jo været slået fra i forvejen, fordi du ingen penge havde?

Jeg har penge det ikke det kan hæve 800k hvis det skul være. Det jeg mener er at man skul kunne da slukke sin ipad som man kan i virkligheden.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Ziipen skrev:

Ja, men ikke penge. De penge som bliver hævet fra dig er for et mobilabonnement, ikke for strømmen.

Ok men det jeg vil med det her var bare at spørger om man kun få en sluk kanp på ipaden

2 minutter siden, Ziipen skrev:

Ja, men ikke penge. De penge som bliver hævet fra dig er for et mobilabonnement, ikke for strømmen.

Men du har sikkert ret så jeg stopper bare

Link til kommentar
Del på andre sites

På 09/03/2020 den 8:08 AM , jh-virum skrev:

Jo fordi så bruger du ikke strøm. Og strøm koster penge.

Nej!? Dit mobilabonnement bliver ikke billigere, du betaler stadig fx 1500 om måneden for at få 4G og så videre.

 

1500 er måske lidt overdrevet, men du betaler stadig. Det er sådan et mobilabonnement fungere...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.