Hop til indhold
Stavox

[Solved] Brum Brum ban request


Recommended Posts

Dit in-game navn: Jørgen Ingenarm
Vedkommendes in-game navn: Brum Brum
Dit SteamID: STEAM_0:1:43298578
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:444845870
Tidspunkt for hændelse: Søndag kl cirka 8
Hvilke regler er blevet brudt: Metagaming, physicsgun-abuse og stunstick abuse
Hvad skete der: Jeg var den første på serveren så jeg sad bare og lavede nogle printere og spurgte derefter så de folk der kom på serveren og de ville sælge deres printere hvor Brum Brum svarede ja for 4k pr. printer.
Så jeg hentede ham selvfølgelig inde I spawn for at kører ham ud til min base så han kan spawne hans printere. Da han så gør det og jeg betaler ham de 16k som jeg skylder ham begynder han at rykke rundt
på hans printere og jeg beder ham om at gå ud hvor han så går ud men så kommer ind igen så skyder jeg ham fordi jeg har allerede advaret ham. Han gik så betjent bare for at få hans printere tilbage
Fordi han mener at jeg havde "Scammet" ham så han kommer og sidder og holde grissevagt og kalder mig ud af min base uden nogen grund og begynder at slå på mig med en stunstick og peger våben på mig.
Så kommer en af mine venner til at skyde inde i basen så det warrenter han så for som er helt fair men da jeg får skudt ham et par gange så sætter han sin indsatsleder vogn foran min dør med sin Physics-Gun
Med formålet at jeg ikke skulle kunne komme ud imens han konfiskerede min vens bil tror jeg. men så går der lidt tid og min ven Ronix får skudt Brum Brum så vi går så hen og carjacker hans bil
Hvor vi så sætter den ind i vores base som han så senere hen ransager fordi han "ved" at den er inden i vores base.

Beviser:  Ransagninge(metagaming): https://www.youtube.com/watch?v=qqj8Q2LZoc  4:05 stunstick abuse 11:physics-gun abuse

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.