Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Torben Trist


Torben Trist

Recommended Posts

Ingame navn: Torben Trist

SteamID: STEAM_0:1:103114835

IRL fornavn: Oliver 

Alder: 16 år 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?  Jamen ser du jeg har været staff på en Minecraft server før i tiden. Så jeg kender til det der med ban, kick ovs... men er lidt ude af træning 😞JCQ1yTRj-0YP2olJDew1wX3Tgz1fEk-Nc789dZyYBKgKp_Qy1yEcaf8pqFhlDCkaKjBQrM4IHQQQNOic9YZ0LTI6wxnpn1vjd3aYxmZIs3tG9QDQbVFLvpdkP6s3Zuh7ErP-GSTX 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Min rolle var Mod/admin og jeg gjorde en forskel ved at fange alle de der sad og bruget x-ray, mod menus men osse hjælpe players der havde brug for hjælp.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg har Kendskab/erfaring med hvordan, at være staff/admin/mod eller hva men nu ellers vil kalde det fungere.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret fordi jeg er er klar til at gå den ekstra mil for at skabe en El perfecto RP. 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med min aktivitet(Er sårn på hver dag)  og min lyst for at skabe god RP så alle kan nyde servern.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ok så jeg så lige sådan en video,omkring det der ULX så ved hvad det er nu. Men har ikke haft tidliger erfaring med det.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja det vil jeg sige, men nogen gange kan jeg godt få sådan en brain fart og bruger mic hverdag.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på hver hverdag også i weekenden, fra Ca. 13-22 i hverdage og 10-02-03 i weekenden.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Har 700 timer på serveren så kender reglerne rimelig godt

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.