Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Poul erik


Nooah привести

Recommended Posts

Ingame navn: Poul erik


SteamID: STEAM_0:0:222579859


IRL fornavn: Noah


Alder: 12 snart 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:
Ja jeg har været staff på.  Ca 4 server og har også haft en.
Server selv men som snart bliver lukket men jeg har være Head of staff inde på de 3 og så har jeg så er jeg så ejer på 1.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Forde jeg har være staff på 4 server og har god erfaring men de der staff ting.
Og jeg syndes jeg skulle være staff forde jeg syndes jeg kunne gøre en god ting og prøve og være en god staff og hjælpe folk alt det jeg. Kan

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg ville tage mange cases og hjælpe alt det jeg kan og gøre folk glade

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja rigtig maget har som sagt en server. Selv og kan rigtig mange af de der commands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja det syndes jeg jeg bruger maget min mic og skriver også fint. og snakker bare generelt maget

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 14:20
Tirsdag 14:20
Ondsdag: 14:20
Torsdag 14:20
Fradag 13:15
Lørdag: 12:00
Søndag: 12:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Nej

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Poul erik :) skrev:

Ja jeg har være staff på . Ca 4 server og har også haft en.
Server selv men som snart bliver lukket men jeg har være Head of staff inde på de 3 og så har jeg så er jeg så ejer på 1.

husk at svar på spørgsmålene 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

du har bare skrevet at du har vært staff på nogen server, men hvilken forskel gjorde du? 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kiwi Z skrev:

husk at svar på spørgsmålene 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

du har bare skrevet at du har vært staff på nogen server, men hvilken forskel gjorde du? 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:
Ja jeg har været staff på.  Ca 4 server og har også haft en.
Server selv men som snart bliver lukket men jeg har være Head of staff inde på de 3 og så har jeg så er jeg så ejer på 1.

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

nu var jeg tilfældigvis forbi din server hvor jeg kan sige det ikke gik særlig godt. Du noclippede rundt. Rdmede og raidede uden at raide. Jeg kom så i case hvor jeg ville give noget konstruktivt kritik hvor du ikke tog i mod det og du bare valgte at perm banne mig, det samme gjorde min ven og blev også bannet.

generelt som staff var du ikke særlig seriøs og bryd selv reglerne even though du var ejer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

du har det ret svært ved at forholde dig rolig i kaotiske situationer og det kan ses på din gamle server der gik helt ude af kontrol hvor du endda begyndte at dræbe spillere fordi du har ingen forstand på hvad du laver og noget siger mig at det ikke har ændret sig

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Poul erik :) 🙉🙉

 Jeg giver dig et -Rep

 

- En forvirrende ansøgning og kort ansøgning.'

Uddyb tingene og brug mere tid på den.

 

- Rimelig ung til og skulle håndtere svære situationer.

- Har en del slemme bans - Hvilket vil sige du ikke kan reglerne.

 

På nuværende tidspunkt synes jeg du skal vente med at ansøge og prøve at undgå alle de bans og ligegyldige straffe.

Hver og en straf du får, kan have konsekvenser i at du aldrig bliver straff. 😔

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

- Umoden

- Jeg var inde på din egen server igår og da jeg joinede RDM'ede og CDM'ede du bare imens alle prøvede at RP. Også kom du med en latterlig kommentar "Jeg kan gøre hvad jeg vil".. Det beviser lidt at du ikke er klar til at være staff
- du NOs abuser af helvedet til
- Og du har pisse mange stave fejl, altså du kan slet ikke overhovdet stave og det beviser at du ikke er gammel nok

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.