Hop til indhold
Stavox

[Afslået] zrimp / sørggen ryge


Zwimp

Recommended Posts

Ingame navn: Zrimp
SteamID: 
STEAM_0:1:89637190
IRL fornavn: Johan
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
Jeg  haaar været admin på en FiveM server, hvor jeg vaar i 2 måneder, men så begynde det at blive kedeligt. 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg syynees jeeg skal væære en deel af staff holdet, da jeg er super sjov og har et godt overblik.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Jeg kan briiinge humor til casene 😄

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeeg har desværre ingeen eerfaring indeenfor ULX.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg er super ggod til at staave især, når jeg ikke brugger det her dåreliige tastatur.,

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Da jeg går i skoole, kana jeg være på når jeg har fri også når jeg smuitter i sengg engangg ved 23 3tiden.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
jeg har nok brug foor et ny tatsatur da mit nuværende tastatur trykke rfor mange gangge på tasterne. så håber I bærer over med det, meen det ser vii på

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.