Hop til indhold
Stavox

[Afslået] lomholt21


Lomholt

Recommended Posts

"lomholt21s staff ansøgning"

 

Ingame navn: lomholt21
SteamID: STEAM_0:0:54183897                                                                         

IRL fornavn: Victor
Alder: er 14 år, men bliver 15 til december

 Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel? :  

Nej, jeg vil har beklageligvis ikke nogle anden staff erfaring.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? 

Jeg vil gerne være en del af staff teamet fordi:

  •  Jeg har lyst og tid, samt et godt kendskab til reglerne
  • Jeg har en meget god retfærdigsans og moden. (det for jeg også at viden til skolehjemsamtale)
  • Jeg har nemmere ved at tale med den mindre aldersgruppe fordi der ikke så lang tid siden jeg selv har været der. 
  • Jeg er god til at holde hovedet koldt og snakke pænt på trods af en der har en flabet eller på anden måde attitude til mig.
  • Jeg er ofte på meget sent om natten weekendener samt ferierne. (samt jeg vil gøre mit bedste for at tænke klart sent)

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

  • Jeg er meget aktiv på Stavox(faktisk mere rockford end evocity) 
  •  Jeg føler at jeg kan bidrage på de mest presset tider på dagen, såvel som lidt sene hverdagsaftener

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

  Jeg har meget lidt kendskab til ulx men jeg kan dog !jail !kick og et par stykker andre,

men det tænker jeg hurtigt at jeg kan lære. 🙂                               

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg vil selv mene at jeg kan både formulere både på text og mundtligt.(vil dog fortrække at køre en dialog mundtligt frem for skriftligt)

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  Det her selvfølgelig ca. og vil ikke have så meget tid så jeg kan komme på hver dag. 

 

Mandag

15:30-22:30

Tirsdag

15:00-22:30

Onsdag

14:00-22:30

Torsdag

14:00-23:15

Fredag

15:00-03:00

Lørdag

Svært at sige men er næsten altid på 3 timer+

Søndag

Samme som lørdag

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

  Når jeg har mine dårlige dage, det kan fx. vær at der er et eller andet i skolen, så går jeg ikke direkte hjem. jeg går op i fitness og får aggressionerne ud istedet får at lad det gå ud over en eller anden spiller på stavox.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

Ligner ikke du formulere dig så godt skriftligt på din ansøgning

 

citat: Når jeg har mine dårlige dage, det kan fx. vær at der er et eller andet i skolen, så går jeg ikke direkte hjem. jeg går op i fitness og får aggressionerne ud istedet får at lad det gå ud over en eller anden spiller på stavox.

Synes uanset om man er sur eller ej, når man er på serveren som Admin skal det aldrig gå ud over spillerene.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/03/2020 den 7:45 PM , Evolv skrev:

-Rep

Ligner ikke du formulere dig så godt skriftligt på din ansøgning

 

citat: Når jeg har mine dårlige dage, det kan fx. vær at der er et eller andet i skolen, så går jeg ikke direkte hjem. jeg går op i fitness og får aggressionerne ud istedet får at lad det gå ud over en eller anden spiller på stavox.

Synes uanset om man er sur eller ej, når man er på serveren som Admin skal det aldrig gå ud over spillerene.

1. det med ansøgning er fair nok.

2.  Hånden på hjertet hvem har ikke sine dårlige dag og lader det gå ud over en eller anden

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lomholt

Jeg giver dig et -rep

Ud for mine øjne har du ikke lagt nok tid i din ansøgning, da der er et par stavefejl, som nemt kunne spottes, hvis du lige have kigget den igennem igen.
fx. "Nej, jeg vil har beklageligvis ikke nogle anden staff erfaring."
Hele din ansøgning ser også lidt rodet ud med diverse farver ud over den, det ville have blevet mere clean at kigge på, hvis du havde holdt dig til to farver.
Jeg har hellere ikke set dig på så meget,  men det kan godt være, at det er mig som snart er halv blind.

Dog så vil jeg ønske dig held og lykke

Det kan være, at vi ses snart.

- Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, sprit lone 🐐 skrev:

Hej Lomholt

Jeg giver dig et -rep

Ud for mine øjne har du ikke lagt nok tid i din ansøgning, da der er et par stavefejl, som nemt kunne spottes, hvis du lige have kigget den igennem igen.
fx. "Nej, jeg vil har beklageligvis ikke nogle anden staff erfaring."
Hele din ansøgning ser også lidt rodet ud med diverse farver ud over den, det ville have blevet mere clean at kigge på, hvis du havde holdt dig til to farver.
Jeg har hellere ikke set dig på så meget,  men det kan godt være, at det er mig som snart er halv blind.

Dog så vil jeg ønske dig held og lykke

Det kan være, at vi ses snart.

- Matti

 

Matti jeg vil sige jeg er meget aktiv har men ok.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.