Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MRBennetsen


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Ingame navn: MRBennetsen
SteamID: STEAM_0:1:116606557
IRL fornavn: Christian
Alder: 15 y/o 23/08/04

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har haft en del administrative jobs i community's, dog føler jeg ikke jeg har ydet specielt godt, især ikke på de servere jeg har været medejer af, jeg er langt fra stolt af mange af mine ting fra de gange jeg har været ejer, jeg har bare lagt alt over på de andre ejere, og så bare hygget mig med spillere. Det skaber et billede af at jeg er ham den mega seje ejer, men jeg lavede intet som ejer, jeg havde kort sagt ingen forstand på hvad jeg lavede.

 

Nu er det ikke fordi jeg er administrativ eller har nogen specielle rettigheder her på stavox, dog er jeg hos et par stykker stadig den man spørger om hjælp, det kan være omkring noget med E2 der ikke opfører sig så godt, en regel man er i tvivl om og mange gange hvis de ikke kan finde ud af en ting eller to. På den måde gør jeg en forskel, også selvom jeg ikke kan de ting som andre spillere, rangeret højere end mig.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg kan mine ting, jeg troller ikke rundt, og er generelt meget seriøst omkring mit rp, det vil ikke sige jeg aldrig har det sjovt med folk jeg spiller med, jeg har det bare sjovt indenfor regelsættet. Jeg er mere kvalificeret på Stavox'es staff hold, fordi jeg er hjælpsom, og fordi jeg, som tidligere nævnt, kan mine ting. Jeg kan bidrage med at tage cases, og ting som følger. Jeg er altid glad når jeg er på serveren, ellers holder jeg mig væk. Jeg er også mere kvalificeret end andre, fordi jeg er en så rolig person som jeg er. Ser jeg en spiller er ny og bryder reglerne så forklarer jeg med en stille tone personen hvordan hans rp skal fungere, og hvad han lige skal undlade.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

En spiller som er åben for andre spillere.

 

Jeg ser ofte at i andre staff's går rundt sammen med mange som i kender, hvorimod, jeg snakker med nye folk, og forsøger at holde mig i god jord hos alle. Jeg tror umiddelbart ikke at jeg har nogen decideret "fjender", jeg har nogen som ikke er helt vilde med mig, men dem holder jeg mig bare fra. For lige at komme tilbage til det med at være åben for andre spillere, det er ikke for at være angribende, overhovedet, jeg pointerer bare at det er en af mine stærke sider. Jeg bidrager også med guides og gratis E2'er fra tid til anden, men det har ikke meget at gøre med staff holdet.

 

Jeg er som sagt også aktiv herinde, med undtagelse af denne uge. Jeg er ofte inde og når jeg er inde så rp'er jeg. Jeg er langt fra de personer der står afk for at få timer herinde, jeg er en af de personer der bygger/koder/RP'er mm. Jeg kan ikke holde til at sidde stille og gøre det samme hele tiden, men ved fks. cases osv. sker der altid noget nyt, om det så er 2 cdm cases, så sker det nogle forskellige steder, som stadig gør det nemt for mig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har massere af kendskab til ULX, jeg har endda erfaring, dog ikke meget grundet min tidligere episode, har dog arbejdet med det før.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg formulerer mig helt klart mere voksent skriftligt fremfor når jeg snakker, jeg snakker i middelklassen, og er hverken højt begavet eller lavt begavet, jeg er vidst rimelig gennemsnitlig. Jeg bruger min mikrofon når jeg har mulighed for det kort sagt, jeg har ikke mange timer uden mikrofon, da jeg syntes det ødelægger andre personers rp. Nogen gange kan jeg godt finde på at joine serveren på min bærbar, der vil jeg gerne sidde og hygge mig med e2, så jeg tager enten min bil, eller løber et sted hen med meget lidt spillere.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed det der svarer til hver dag, med visse undtagelser, bla. denne weekend som vi er i lige nu (7-/8 marts). Jeg har nok omkring 3-5 timer om dagen herinde, hvis jeg intet skal, dog har denne uge været travlt optaget, da der er messe i hallen min far er inspektør i. Jeg har ikke et særlig præcist skema da tingene varierer meget, men kan lige prøve at lave en der giver et nogenlunde gennemsnit.

 

[Mandag] = 16:00 - 21/22:00

[Tirsdag] = 15:00 - |---------------|

[Onsdag] = 16:00 - |---------------|

[Torsdag] = 15:00 - |---------------|

[Fredag] = 16:00 - |---------------|

[Lørdag,Søndag] = 10:00 - //////////

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg kan ikke lige finde på noget, men folk er velkommen til at skrive spørgsmål, eller spørge ingame omkring tingene.

 

Jeg har i øjeblikket over 3000 timer i Garry's Mod, og har over 2000 af dem på Stavox.

 

Dette post opdaterer jeg løbende.

Mig som tidligere staff:

Citat

Ja, jeg har været staff på stavox før, det er ikke en uge jeg er stolt af, men jeg kan stadig fortælle om den:

Jeg blev rangeret til moderator den 12 Februar 2019, hvor jeg selvfølgelig var glad og syntes bare det var super fedt. Samme aften eller så var det aftenen efter skulle jeg oplæres af @Bimse👌 , jeg lyttede efter, men tænkte ikke længere end til hvad de skulle gøre og hvad man skulle trykke på. Senere på aftenen stod der at der joinede en ny person på serveren, som jeg ville give en varm velkomst, da jeg havde budt ham velkommen I NOCLIP, løftede jeg som jeg husker det over til bilforhandleren hvor jeg tror jeg gav ham omkring 75000kr til en bil. Alt dette gjorde jeg, imens Bimse sagde jeg skulle lade ham være. Dog grinte Bimse også af det, så jeg tror godt den kunne være sluppet, ikke desto mindre var det lige meget, i løbet af den næste uge lavede jeg flere fejl, værre end dette. Som nogen af mine første cases ventede jeg videobevis, dog ventede jeg sammen med en masse personer i disse cases, og lod dem ikke bare stå og uploade, nej jeg beholdte casen åben og stod og ventede i den tid det tog. Jeg kan huske en af casene, der stod vi og ventede på det gamle Evocity, ved villaerne. På et tidspunkt kom der så en sort BMW, som begynder at snakke, som ikke lytter efter at han skal køre væk, så i stedet for at tage begge af mine casemates med op på et tag, så valgte jeg at tage bilen og slynge den væk. Jeg lavede mere lort i den. På et tidspunkt sad jeg på teamspeak, og et par staff's og nogle users. Da vi sad og abusede og fjollede rundt oppe på staff taget, så kom dumme naive jeg op med en idé, nemlig at tage en "praktikant" med i case, hvor det i dette tilfælde var @Critz, altså casen gik fint osv. tingene blev løst, men det var da dumt at tage ham med i case. Jeg fortryder alle disse ting jeg gjorde, og de gentager sig ikke. Jeg er ikke færdig endnu. Jeg var så kreativ på et tidspunkt, at jeg tænkte at jeg ville bygge en campingplads, idéen osv. var fin, men da der kom nogen og forstyrrede mig, så kastede jeg deres bil væk. Jeg skal lige sige at jeg livestreamede alle disse ting på min twitch kanal, hvor alle klipsne ligger, frit tilgængelig.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

God til rp.

Flink, og aldrig har jeg mødt ham være i et dårligt humør.

 

Jeg kan huske han hjalp mig med gambling e2'er helt gratis tilbage for 1 år siden.

Her fornylig kan jeg også huske han hjalp mig med at bygge en gunshop. Alt i alt, der må jeg sige dig Mrbig, Jeg skylder dig en stor tjeneste.

Tak for al din hjælp, og krydser fingre for at du bliver admin!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Marcus skrev:

hvorfor har du -75 reps, hvis du er så ussel, hvorfor skulle du så være staff?

Ja, min reputation har set bedre dage, men mange af disse minus reputations, er kommet af at jeg har skrevet noget - kommet med noget som folk ikke har været enige i, og så er der mange fra et af @Metro's post.

Link til kommentar
Del på andre sites

@MRBennetsen God aften! 😴

Jeg fik aldrig rigtigt fanget hvad du gjorde galt dengang, men iguess det kan jeg vel finde ud af på et senere tidspunkt. 👍
Uanset hvad har du været flink og imødekommede overfor mig, hver gang jeg ummidelbart har stødt ind i dig, ser dig aktiv m.m.

Jeg forestiller mig kun at du har lært af din tidligere fejltagelse som ledte til din fyring i sin tid.

Derfor vil jeg gerne give dig et +REP

Du ønseks held og lykke med din ansøgning! 🙃

//Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.