Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mathiastree


Mathhias

Recommended Posts

----------------------------

Hej og velkommen håber i læser min ansøgning 😀

 

Ingame navn: Mathiastree


SteamID: STEAM_0:0:64425790


IRL fornavn: Mathias Christian Hilligsøe


Alder: 15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

 

Gary´s mod:

Ja mange gange før: nr 1: en dansk DarkRP community der hed MRmoon. Jeg var hvad man kan kalde for en senior mod udvikler. Mit job var at holde styr på folk inde på serveren og discord serveren. Jeg har bladet andet også lavet logoet til serveren.

Serveren er DSV ikke oppe nu efter som den gik ned på mangel på spiller.

Hvad gjorde jeg af forskel?:

Jeg fik så mange spiller ind på serveren som jeg kunne. Jeg hjalp alle når de havde brug for det, FX hjalp jeg ejen med logoet til serveren. Jeg deltog som en aktiv spiller, og gav dem god service.

 

nr 2: Jeg har været staff på mange DK starwarsRP server før. Det der jeg har alt min ULX viden fra. For det meste var det serverene ejet af: Discord: Dea#141, KlunkeN#4895, PhanZii#1969 eller Rozel#5451 ved ikke om i kender dem.

Jeg har sikkert også været mod på nogen små DarkRP danske server før men kan DVS ikke huske det.

Hvad gjorde jeg af forskel?:

Jeg deltog som en aktiv spiller på serverne. Hjalp folk der havde brug for hjælp, og gav dem god service.

 

Alle de her små/store server jeg har været staff på var meget vigtige for mig. Jeg lærte meget til ULX og hvordan man løser en case ordentligt. Det nemlig også vigtig at man tager den her viden til sig som jeg har gjort.

 

Discord/Youtube:

Ja har også prøvet at være staff for youtuber. Mit job der var at holde deres discord server igang og sørger for at folk følger reglerne. Jeg holdet også styr på deres stream og sørgede for at folk ikke brudt reglerne.

Hvad gjorde jeg af en forskel?:

Jeg holdet styr på deres discord server og deres stream.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • Har + 1,752 timer i garry´s mod
  • Og en masse tid på stavox det har jeg dov ikke tal på
  • Jeg er 100% klar på det og aktiv!
  • Hvis jeg ser en spiller på serveren der spørg om hjælp, Så hjælper jeg dem.
  • Lytter til alle parter i case
  • Er imødekommende
  • Kender alt til ULX
  • Kender serveren rigtig godt
  • Har spillet her i lang tid
  • Sætter casesne først
  • Holder hoved koldt under cases
  • Skaber god stemning i mellem et staff team og spillerne

 

Jeg har meget erfaring med staff og ved hvordan det fungerer. Jeg har ventede på det her og beundret meget hvad de andre mods laver. Jeg er en aktiv spiller du kan se mig Mere eller mindre inde på serveren hver dag i 1-8 timer. Hvis du ikke har set mig før så det sikkert fordi jeg har skifted navn.

Jeg vil være en god person at have i staff teamet. Plus jeg har spillede her inde i lang tid.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Helt klart bedre service for spillerne ingame, Efter som jeg er et meget imødekomme menneske. Jeg synes at staff teamet på Stavox mangler mere service vi taler om, staff der går selv om man stadvæk har brug for hjælp, Staff der er klar til at tage din case og, kommer med godt humør. Fuldt respekt til staff teamet, jeg kan sætte mig ind i det hårde, og ved at det kræver meget arbejde. Og det der jeg kan hjælpe mest.

Jeg vil også være en rigtig aktiv staff som vil være der når der er brug for hjælp.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Det har jeg ihvertfald, jeg kender commandsne øver mig også tit med binds. Det kan du være tryk med.

Kender de commands du skal vide som staff.

 

Her er nogen af de ULX commands jeg kender, jeg kender selvfølgelig flere.

 

Teleport commands:

- !goto (person) for at komme til spilleren.

-  !bring (person) for at få spilleren hen til dig.

-  !return (person) for at sætte spilleren tilbage på den plas spilleren var før. Du kan også bare gøre !return for at return dig selv.

 

Måder at ban/kick/warn på:

- !ban (person) (antal minutter) (grund) Bliver brugt normalt.

- !banid (personens steam id) (antal minutter) (grund) Dette bliver oftes brugt hvis personen har mærkelige tejn i deres navn. Der med kan du  hurtigere bane person på den måde.

- !kick (person) (grund) For at sende personen ud af serveren.

- !warn (person) (grund) For at give person en warn.

- !unban (persons steam id) For at unbane en spiller.

FX

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Mundtligt:

Har en mic der viker fint. Jeg bruger min mic for det meste når jeg komiker ingame. Jeg komikere rigtig godt med mit sprog taler flydne dansk, ok meget egnelsk, og lidt tysk.

 

Skriftligt:

Jeg er lidt dårlig til at stave men det påvirker mig meget lidt ingame. Efter som jeg har øvet mig på at skrive commands hurtigt og, RP ting jeg skal bruge. Så du skal ikke forvente det som et problem.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har tid vær dag efter skole og i weekendenerne. Jeg kommer til at være rigtig meget aktiv vi taler om 1-8 timer om dagen. Jeg har dov et job som babysitter men det kun 1-2 gange om ugen i 1-2 timer.

 

Tider jeg kan spille imellem om ugen:

 

Mange gange for jeg tidlig fri så ca 14:15 på nogen af dem. Nogen gange spiller jeg også til mere ind 22:00.

 

Mandag: 14:25-22:00

Tirsdag: 14:25-22:00

Onsdag: 15:10.22.00

Torsdag: 14:25-22:00

Fredag: 14:25-22:00

Lørdag: 10:00-22:00

Søndag: 10:00-22:00

 

Efter som min skole har lukket i 14 dage begrund af Corna sikkerhed. Vil jeg kunne spille hver dag 10:00-22:00 frem til den 26/30 marts.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg vil giver jer mit ord på at jeg vil tage det her seriøst og være den beste staff jeg kan være. Jeg håber i tror på mig og stoler på mig og tager mig seriøst.

Ps spiller rigtig meget på Evocity spiller ikke så meget rockfort.

 

Håber i vil give mig en chance.

MVH Mathiastree

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @jh-virum🙉🙉

 Jeg giver dig et -Rep

 

- En fin ansøgning, godt og se du har brugt tid i din ansøgning.

- Har en del slemme bans - Hvilket vil sige du ikke kan reglerne.

- Har 190 timer inde på stavox, hvilket vil sige du ingen erfaring har endnu.

- Ser dig aldrig være online.

 

På nuværende tidspunkt synes jeg du skal vente med at ansøge og prøve at undgå alle de ligegyldige straffe.

Hver og en straf du får, kan have konsekvenser i at du aldrig bliver straff. 😔

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Else skrev:

Hej @jh-virum🙉🙉

 Jeg giver dig et -Rep

 

- En fin ansøgning, godt og se du har brugt tid i din ansøgning.

- Har en del slemme bans - Hvilket vil sige du ikke kan reglerne.

- Har 190 timer inde på stavox, hvilket vil sige du ingen erfaring har endnu.

- Ser dig aldrig være online.

 

På nuværende tidspunkt synes jeg du skal vente med at ansøge og prøve at undgå alle de ligegyldige straffe.

Hver og en straf du får, kan have konsekvenser i at du aldrig bliver straff. 😔

 

//Else

Tak for ordne men jeg prøver stadvæk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @jh-virum. Så vidt jeg ved har jeg aldrig set dig ingame før. Så ved som sådan ikke hvem du egentlig er.
Du nævner selv at du har ændret navn et par gange kan det være en grund? Idk..

Nu spiller jeg dog ikke fultid på Stavox som kan have noget med det at gøre men jeg kan godt  lide at have et første-
hånds indtryk af vedkommende inden.
 

Det ser ud til du har en smule erfaring med jobbet som staff, men det bliver desværre et

 

-Rep fra min side af.

 

Jeg ønsker dig dog held og lykke med det hele.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Donkeh skrev:

Hej @jh-virum. Så vidt jeg ved har jeg aldrig set dig ingame før. Så ved som sådan ikke hvem du egentlig er.
Du nævner selv at du har ændret navn et par gange kan det være en grund? Idk..

Nu spiller jeg dog ikke fultid på Stavox som kan have noget med det at gøre men jeg kan godt  lide at have et første-
hånds indtryk af vedkommende inden.
 

Det ser ud til du har en smule erfaring med jobbet som staff, men det bliver desværre et

 

-Rep fra min side af.

 

Jeg ønsker dig dog held og lykke med det hele.

Tak for feedbacken og ja har skifted navn

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.