Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Pelle Ansøgning


HaniSkilz

Recommended Posts

Ingame navn: Pelle Sørensen
SteamID: STEAM_0:0:54749559

ProfilID: HaniSkilz
IRL fornavn: Jeppe
Alder: 19

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja har førhen været ved Stavox som junior-admin, har været ved nogle minecraft servere, css servere som Admin og haft mit eget community

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Vil mene jeg er mere kvalificeret fordi jeg førhen har været ansat ved stavox og har den erfaring som staff som jeg har haft igennem mange år, samt har jeg udviklet mig mere og mere til at blive bedre og bedre.

Har mere end 6 års erfaring med at være på et staff team, hvor man arbejder sammen med de opgaver som opstår.

Har været team-leder på min uddannelse, som også gør at jeg har flere former for stillinger at kunne arbejde mig ud fra.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Kan bidrage med at snakke med spillerne og høre flere forklaringer, der er jo flere og flere sager som har mange sider in-game.

Kan også hjælpe med PC problemer som er en af de ting jeg går meget op i, dog ikke inden for hardware men med opsætning.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har meget kendskab til ULX og har kendskab til hvordan man bruger det på stavox's servere.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg har været rimelig god til at formulere mig mener jeg selv og ellers plejer jeg at omformulere det til den/de personer som er omkring mig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Arbejder i en net-cafe hvor jeg kan være online al den tid jeg vil ( åbner omkring kl 14 hver dag til 22 ) og i weekenden ( 12:00 - 06:00 næste dag. )

Vil dog også snart få min egen computer der hjemme, som kan trække Garry's Mod igen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

 

Tak fordi jeg måtte bruge lidt af din tid.

Ha en forsat god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.