Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Flixx


Flixx

Recommended Posts

Ingame navn: Flixx
SteamID: STEAM_0:0:239859462
IRL fornavn: Andreas
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Jeg har ikke som sådan en tidligere erfaring med at være staff på andre servere. Jeg har en god erfaring fra andre staffs på Stavox som har forklaret mig omkrig det at være staff og hvordan det er. Jeg har også en erfaring fra mange youtube videoer såsom Roasted Toast/Marcus.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg kan holde hovedet koldt under mange cases. Fx hvis der ligger 8-10 cases i case-stackeren, og jeg er den eneste staff på kan jeg holde hovedet koldt og gøre det bedste jeg kan i casesne hvor andre måske ville gå hurtigt, og ikke det bedste gennem dem. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

Jeg føler også at jeg kan bidrage med cases jeg mener det på den måde at jeg hellere vil tage de cases der ligger i case-stackeren når der er travlt end at lave rp i den periode. jeg føler også at jeg kan bidrage med at være meget aktiv jeg er på hver eneste dag og spiller omkring de 2 timer hver dag.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg kan nærmest alle commandsne men der er jo selvfølgelig et par få af dem som jeg lige skal lære. Jeg kan commands såsom !Jailtp, !jail, !cb, !xban.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg synes selv at jeg er meget god til at bruge min mic. Jeg kan få sætningerne som man skal sige meget forståligt, og kort men alligevel skal arbejdet i casen være godt udført.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan være på fra kl 14:14 fra mandag til torsdag, fra freadag til søndag 10:00-03:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Nej det synes jeg ikke men er altid klar til at komme på ts hvis der er nogle spørgsmål.

Link til kommentar
Del på andre sites

Måske du skulle gøre så spørgsmål var markeret på en eller anden måde og ændre navnet på ansøgningen 😊                                                                                                       

Neutral rep

Flink.

Har dog ikke set dig særlig meget in-game

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, MyNameIsPapa skrev:

+rep
en rigtig gutterman

Tak du:)

8 timer siden, Whoopsudead skrev:

+Rep
- Super flink
- Kan altid reglerne 
- Er altid super seriøs når han er i case 
- Han er stortset altid på ved mindre at der er en god grund til han ikke er

Tak for det 🙂

8 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

+rep

Flink

Kan reglerne

Troller næsten aldrig

Tak for det 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Flixx😉

Du får et ~Neutralt Rep

 

Godt:

- Har ikke nogle slemme straffe, dog lidt bans, som er fra nogle måneder siden.

- Du er flink.

- God til RP.

- Kan reglerne.


Dårligt:

- Din ansøgning er til den korte side, gør gerne lidt mere ud af den og få uddybet tingene lidt mere.

- Tror ikke at du ville kunne holde hovedet koldt i svære situationer, hvis du stod i en case og skulle træffe en beslutning.

 

Jeg ønsker dig held og lykke med det.🍰

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.