Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Mathiastree


Mathhias

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Mathiastree


SteamID: STEAM_0:0:64425790


IRL fornavn: Mathias Christian Hilligsøe


Alder: 15 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

Ja mange gange før: nr 1: en dansk Dark RP community der hed MRmoon. Jeg var hvad man kan kalde for en senior mod udvikler. Mit job var at holde styr på folk inde på serveren og discord serveren. Jeg har bladet andet også lavet logoet til serveren.

Serveren er DVS ikke oppe nu efter som den gik ned på mangel på spiller. nr 2: Jeg har været staff på mange DK starwarsRP server før. Det der jeg har alt min ULX viden fra. For det meste var det serverene ejet af: Discord: Dea#141, KlunkeN#4895, PhanZii#1969 eller Rozel#5451 ved ikke om i kender dem. Jeg har sikkert også været mod på nogen små DarkRP danske server før men kan DVS ikke huske det.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er 100% klar på det og aktiv! Jeg har ventede på det her og beundret meget hvad de andre mods laver. Jeg er en aktiv spiller du kan se mig Mere eller mindre inde på serveren hver dag i 1-8 timer. Jeg vil være en god person at have i staff teamet.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Helt klart bedre service for spillerne ingame, Efter som jeg er et meget imødekomme menneske. Jeg synes at staff teamet på Stavox mangler mere service vi taler om, staff der går selv om man stadvæk har brug for hjælp, Staff der er klar til at tage din case OVS. Fuldt respekt til staff teamet, jeg kan sætte mig ind i det hårde og kræver arbejde. Og det der jeg kan hjælpe mest.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Det har jeg ihvertfald jeg kender commandsne øver mig også tit med binds. Det kan du være tryk med.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger mic for det meste. Efter som jeg ikke er så god til at skrive. Men jeg har stadvæk øvede mig en del på at skrive commands hurtig og, andre ting jeg bruger i RP. Jeg formulere mig rigtig fint med mic: taler flydene dansk, nogen lunde også engelsk og lidt tysk.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har tid vær dag efter skole og i weekendenerne. Jeg kommer til t være rigtig meget aktiv vi taler om 1-8 timer om dagen. Jeg har dov et jov som babysitter men det kun 1-2 gange om ugen i 1-2 timer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg vil giver jer mit ord på at jeg vil tage det her seriøst og være den beste staff jeg kan være. Jeg håber i tror på mig og stoler på mig og tager mig seriøst.

 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.