Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] sprit lone


Matti 🐐

Recommended Posts


Ingame navn: sprit lone
SteamID: STEAM_0:1:420168501
IRL fornavn: Matti    
Alder: Jeg er 17 år, jeg er født den 13. Oktober 2002

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
Jeg har desværre ikke haft chancen for, at have været staff på nogle Garry's Mod servere endnu, men den chance håber jeg selvfølgelig kommer nu. Som alle børn i verden har jeg haft en Minecraft server, da jeg var lille, som havde ca. 20 aktive spillere om dagen. Jeg har også været staff på nogle små CSS & CS:GO servere, hvor jeg så har en lille erfaring inde for de basale ULX commands. Selvom at de er lang tid siden, så kan jeg de basale commands, også er jeg rigtig lærernem.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes, at I skal vælge mig, da jeg har en del historie inde på Stavox, da jeg har spillet herinde i mange år, dog med nogle pauser. Jeg synes, at jeg er faldet godt til rette igen herinde, og har fået mange nye venner.
Jeg synes også personligt, at jeg er et respekteret spiller herinde, som vil hjælpe mig godt i cases. Jeg har også et rigtig godt overblik, og jeg er god til at håndtere pressede situationer.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Jeg kan bidrage med min modenhed. Jeg har et godt overblik, og er god til at håndtere pressede situationer.
Jeg er også rigtig fleksibel og lærernem, så selvom at jeg ikke har den bedste viden indenfor ULX, så kan jeg lære det ekstremt  hurtigt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Som pointeret ovenfor så har jeg ikke den bedste erfaring inden for ULX, men jeg kan det basale. Jeg har også været inde på div. sider, og læse mere til de forskellige commands, dog så er jeg utrolig lærernem, som også kommer til at være en god feature fra min side.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg er klart bedst til at formulere mig mundtligt, dog så synes jeg ikke, at jeg er dårlig til at formulere mig skriftligt. Jeg bruger min mikrofon så tit som muligt, da jeg bedst kan lide at spille sådan. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har lavet et skema, da jeg synes, at det var det mest overskuelige for jer.
https://gyazo.com/3a1007d0a17a95a9e2a6065313f97ab1

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Det synes jeg ikke. 

 

- Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Lone du skal fandme ind

du har altid snakket om det, tænker godt du kan klare jobbet

skide flink

virkelig hjælpsom

moden

kan kun sige gode ting om dig, næsten ❤️

Kan godt sig dig en på staff teamet 

jeg kan forsætte 

held og lykke

 

// Kiwi Z

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kiwi Z skrev:

+rep

Lone du skal fandme ind

du har altid snakket om det, tænker godt du kan klare jobbet

skide flink

virkelig hjælpsom

moden

kan kun sige gode ting om dig, næsten ❤️

Kan godt sig dig en på staff teamet 

jeg kan forsætte 

held og lykke

 

// Kiwi Z

 

 

yo kiwizzzzz, <333

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har intet respekt for folk som står og randomly skyder ud af deres vindue i deres KOS base, med det ene formål at få politiet over til basen.

-Rep

Og jeg ved godt at dine venner - hvor nogle i øvrigt er staff - også gjorde det.

Jeg er en klaphat. 

Ser dig ofte, har aldrig rigtigt spillet med dig.

Selvom dine venner er pis virker du som en flink fyr.

neutral rep

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Guzern skrev:

Jeg har intet respekt for folk som står og randomly skyder ud af deres vindue i deres KOS base, med det ene formål at få politiet over til basen.

-Rep

 

Hej Guzern.
Jeg forstår godt din pointe, men i denne pågældende sag, havde politiet lavet en warrant.
For også lige at pointere det, så var politiet kravlet op på vores tag, derfor skød vi efter dem.
Jeg har personligt ikke stået inde i min base og skudt ude i luften, som du nævner. Der var også folk inden på vores område.

Desuden ville det også være copbait, hvis vi bare stod og skød inde i vores base.
Når mine venner nu er staff, som du også pointere, så tror jeg også godt, at de har styr på reglerne. Hvis de har haft mistanke til copbait ville de lukke ned for det med det samme.

Hvis du har et problem ude over det her, så vil jeg rigtig gerne høre det på TS, så jeg kan forbedre mit rp.

Bare for lige at pointere her til sidst, så er jeg utrolig ligeglad med din -rep på min ansøgning, selvom at det nok ligner det. Jeg har bare ikke lyst til at få fjender eller på anden vis nogle personer, som synes jeg er irriterende.

Håber du også kan se på det fra min side af sagen.
Vh

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har lige en lille tilføjelse.

Min inaktivitet på det seneste, er skyldet at Stavox' minecraft servere er kommet. xD

Jeg er også gået død i rp'en, men som mange folk ved, så brænder jeg virkelig for det her, og jeg vil til en hver tid, skifte minecraft serveren ud med staff relateret ting.

- Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.