Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Sebhuseee


Huse

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Mit ingame navn er Sebhuseee.


SteamID:  STEAM_0:0:147142453


IRL fornavn: Mit rigtige navn er Sebastian.


Alder:  Jeg er 13 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Jeg har spillet meget FiveM hvor jeg har været staff en del. Jeg hjalp med at sørge for at reglerne ikke blev brudt, hvis de endelig blev brudt så sørgede jeg for straf til de skyldige. Da mener jeg at jeg gjorde en forskel. Men aldrig har jeg været noget administrativt job i Garry's Mod.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være en del af af staff-teamet, fordi jeg har spillet herinde i lang tid. Derfor vil jeg gerne prøve at tage skridtet videre og ansøge. Jeg oplever ofte at der ikke er staff online om aftenen hvor folk render rundt og leger som om de er undtaget fra reglerne, hvor jeg kunne hjælpe til og give dem en straf. Der er også engang imellem også rimelig lang kø til cases hvor man godt kan sidde og vente i 15-20 min, på sådan et tidspunkt kunne der godt bruges nogen flere admins til at tage hånd om casesne hvor jeg igen ville have mulighed for at hjælpe. Jeg føler mig rimelig godt kvalificeret til at deltage i staff-teamet da jeg har spillet på serveren i lang tid og føler jeg har en god mulighed.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg er meget aktiv inde på Stavox, og jeg har meget tid. Jeg kan tage mange cases og hjælpe til når der er problemer, jeg er aktiv om aftenen og sørger for der ikke er problemer på det tidspunkt. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ikke noget erfaring eller kendskab til ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg føler mig selv god til at formluere mig både skriftligt og mundtligt. Ja jeg bruger også min mic meget.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på fra jeg kommer hjem fra skole til jeg skal til at slukke min computer som cirka er i tidsrummet 15:30 - 21:45, Nogen gange mere andre gane mindre, i weekenden kan jeg være på hele dagen undtagen jeg skal noget specielt.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har ikke andet at tilføje.🙂

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Sebhuseee

Du får et -Rep 

 

- Har til tider oplevet dig, som værende lidt troll

Du placere 15+ skraldespande oveni i hinanden og bygger noget du ikke må.

 

- En kort ansøgning, brug gerne noget mere tid til og uddybe tingene.

Du kan evt. finde noget inspiration ved og læse andres og se om der er noget du ville kunne bruge. ( Du må dog IKKE kopire det. ) 

 

- Du fik d. 25.01.20 ban for Propclimb og propfly - Hvilket ikke er iorden.

- På nuværende tidspunkt, synes jeg ikke du egner dig til jobbet, som staff.

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Else skrev:

Hej @Sebhuseee

Du får et -Rep 

 

- Har til tider oplevet dig, som værende lidt troll

Du placere 15+ skraldespande oveni i hinanden og bygger noget du ikke må.

 

- En kort ansøgning, brug gerne noget mere tid til og uddybe tingene.

Du kan evt. finde noget inspiration ved og læse andres og se om der er noget du ville kunne bruge. ( Du må dog IKKE kopire det. ) 

 

- Du fik d. 25.01.20 ban for Propclimb og propfly - Hvilket ikke er iorden.

- På nuværende tidspunkt, synes jeg ikke du egner dig til jobbet, som staff.

 

//Else

Ja det kan du have ret i

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.