Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jørgen Slaskestang


Joergen

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Jørgen Slaskestang
SteamID:  STEAM_0:0:88708432
IRL fornavn:  Magnus
Alder:  14 (10/07/05)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Ja, jeg har været Moderator på et par Minecraft servere. Jeg var staff på en lille Minecraft server,  som hed RagePvP. Jeg håndterede de basale moderator opgaver, såsom Mute, Kick, Ban osv. Serveren lukkede dog pga. inaktivitet. Jeg nåede at være staff i noget tid, og jeg endte med at gøre en forskel da jeg var med næsten fra starten.  Jeg hjalp ejeren og tog over når han ikke var til stede, og det gik fint. Jeg blev meget gode venner med de andre staffs og vi hjalp hinanden en hel del. Jeg har også været  hjælper på nogle små servere, dog var de utroligt inaktive og useriøse så jeg sagde op. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  Ikke for at være kæphøj, men jeg er utilfreds med nogle fra staff-teamet da de ikke er særligt aktive eller har mistet lysten til at tage cases. Jeg spiller meget på serveren, og jeg elsker at være "den voksne" når det gælder konflikter. Det er en rar følelse at få løst en konflikt uden at ødelægge nogens dag.  Jeg har spillet på serveren i lidt under 1300 timer, og jeg har lært af mine fejl. Jeg har en del straffe, i starten var jeg ligeglad og umoden. Det har dog ændret sig en hel del. Jeg gør alt hvad jeg kan for ikke at få straffe. Jeg følger reglerne og jeg har forstået dem fuldt ud. Jeg mener selv at jeg er mere kvalificeret end nogen af de andre ansøgere fordi jeg er god til:

 

- At holde hovedet koldt i pressede situationer

- Forstår og overholder reglerne

- Har over 1200 timer på Stavox

- Jeg er blevet meget mere moden

- Jeg har en smule kendskab til ULX (Dog er der en del som jeg stadig kan lære) 

- Jeg tager ikke nogens side i en case, det skal være retfærdigt.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:  Jeg kan bidrage med aktivitet. Jeg har lagt mærke til at der er en del inaktivitet her på det seneste og det vil jeg lave om på. Jeg er på 6-7 dage om ugen.  Jeg har en masse straffe herinde men jeg har lært fra mine fejl.  Jeg er blevet meget moden og jeg kan håndtere de pressede situationer.  Jeg er lærenem, og jeg har lært og læst alle reglerne.  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har en smule kendskab til ULX. Jeg kan de basale commands som !xban, !jail, !tp, !cb osv. Dog er der altid plads til at lære mere, hvilket jeg ser frem til hvis jeg bliver moderator. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv at jeg formulerer mig godt både skriftligt og mundtligt. Jeg er dog kun 14, og derfor er jeg ikke den bedste til at formulere mig, men jeg gør mit bedste. Jeg elsker at bruge min mikrofon. Det ville være umuligt for mig at spille, hvis jeg ikke havde en mikrofon. Jeg har ikke noget imod at skrive, dog foretrækker jeg at snakke da det kan gøre visse scenarier bedre. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være online 3-5 timer dagligt i hverdagene. Det kommer dog an på om jeg skal noget den dag. Jeg har mulighed for at være på i mange timer i weekenden

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har før haft problemere angående mit sprog på serveren. Det er dog blevet meget bedre, og jeg kan håndtere mit sprog. Hvis der har været nogle dårlige episoder med nogen har jeg haft sagt undskyld, og så har vi fået løst det på den måde. 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, sprit lone skrev:

+rep
- Kan regler ud og ind
- Imødekommende
- Moden af sin alder
- Bare rigtig flink

 

30 minutter siden, Kiwi Z skrev:

 

engang hvor du virkelig træls og toxic

vil mene det har ændret sig

så jeg giver dig +rep

du er skide flink

kan reglerne

kan sit shit. 

held og lykkke ❤️ 

// Kiwi Z

Tusind tak for de fine ord 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

Du er den person på Stavox jeg har mødt der har den mest mærkelige attitude. Første gang jeg joinede efter min udelukkelse var der en der skrev i chatten "Roasted Toast er inde", og du svarede tilbage med noget lign. "Fuck den idiot". Hver gang jeg møder dig har du altid den mest mærkelige attitude.

Kan ikke se dig som Staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Marcus skrev:

-Rep

Du er den person på Stavox jeg har mødt der har den mest mærkelige attitude. Første gang jeg joinede efter min udelukkelse var der en der skrev i chatten "Roasted Toast er inde", og du svarede tilbage med noget lign. "Fuck den idiot". Hver gang jeg møder dig har du altid den mest mærkelige attitude.

Kan ikke se dig som Staff.

Jeg har ikke den største respekt over for folk som kun er inde på serveren for at trolle og lave videoer. Jeg respekterer dem som tager rp'en seriøst.

Du må undskylde hvis jeg var lidt hård mod dig, men jeg synes det er latterligt at du skal spilde staffs tid og få views for det.

God dag

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jeg har ikke den største respekt over for folk som kun er inde på serveren for at trolle og lave videoer. Jeg respekterer dem som tager rp'en seriøst.

Du må undskylde hvis jeg var lidt hård mod dig, men jeg synes det er latterligt at du skal spilde staffs tid og få views for det.

God dag

Hvis du nu blev staff, så håber jeg du går ind og tjekker min profil under dash, og ser hvor mange timer jeg har spillet på serveren uden at få en straf siden mit sidste unban. Jeg laver ikke videoer fra serveren af mere, så du snakker kun lort lige nu.

Hvis du gerne vil rette på mig, så hav i det mindste din fakta i orden.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Marcus skrev:

-Rep

Du er den person på Stavox jeg har mødt der har den mest mærkelige attitude. Første gang jeg joinede efter min udelukkelse var der en der skrev i chatten "Roasted Toast er inde", og du svarede tilbage med noget lign. "Fuck den idiot". Hver gang jeg møder dig har du altid den mest mærkelige attitude.

Kan ikke se dig som Staff.

sry buddy, men hvis jeg mødte dig havde jeg nok gjort det samme 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep
- Meget ung 

- Har mødt dig et par gange i RP nu, og tit tænkt " Hvad laver ham her på serveren igen?" 
- Han har ikke en særlig god attitude.
- Hans ordvalg er direkte barnligt, bander og slår ud hvis han møder bare den mindste smule modstand.
- Hans ansøgning er en bunke rod, og siger også ting som ikke betyder noget, for at fylde ansøgningen ud. 
Citat fra hans ansøgning "Jeg har også været  hjælper på nogle små servere, dog var de utroligt inaktive og useriøse så jeg sagde op." - Dette har absolut INGEN betydning for Stavox, da denne server er den største i Danmark.
- Hans "Key punkter " i "
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:" Såsom "Jeg kan holde hovedet koldt, jeg følger reglerne og at han ikke holder på nogens side" Er basis, selv for normale spillere.
-  Halvdelen af hvad han har skrevet i "Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:" Står også LIGE nede under i spørgsmålet om hvad han kan tilbyde. 

- Jeg ville også sige at han burde lære ULX ud og ind inden han begynder på noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Mistake skrev:

-Rep
- Meget ung 

- Har mødt dig et par gange i RP nu, og tit tænkt " Hvad laver ham her på serveren igen?" 
- Han har ikke en særlig god attitude.
- Hans ordvalg er direkte barnligt, bander og slår ud hvis han møder bare den mindste smule modstand.
- Hans ansøgning er en bunke rod, og siger også ting som ikke betyder noget, for at fylde ansøgningen ud. 
Citat fra hans ansøgning "Jeg har også været  hjælper på nogle små servere, dog var de utroligt inaktive og useriøse så jeg sagde op." - Dette har absolut INGEN betydning for Stavox, da denne server er den største i Danmark.
- Hans "Key punkter " i "
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:" Såsom "Jeg kan holde hovedet koldt, jeg følger reglerne og at han ikke holder på nogens side" Er basis, selv for normale spillere.
-  Halvdelen af hvad han har skrevet i "Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:" Står også LIGE nede under i spørgsmålet om hvad han kan tilbyde. 

- Jeg ville også sige at han burde lære ULX ud og ind inden han begynder på noget.

Hedder du Mistake ingame? Kan ikke huske at jeg har mødt dig?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt Rep

 

- Har engang været ekstremt toxic ( dog ændret på det )

- Kender ikke reglerne så godt igen men stadig godt nok

- Syntes ikke han er god til at hjælpe andre ( min mening )

 

- Lolly

( ikke en Lollypop )

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.