Hop til indhold
Stavox

[Afslået] PhanZic


PhanZic

Recommended Posts

Ingame navn: PhanZic

SteamID: STEAM_0:0:99324621

IRL fornavn: Lucas

Alder: 15 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har været staff på 5 forskellige server ved navne:

·   MistRP Jeg var Moderator hvor at min primære opgave var og tage cases. Hvilket jeg gjor I ca 6 måneder indtil at jeg sagde op

.·  NostraRP Var jeg Admin I kun 2 måneder fordi at servern lukkede ned. Men på de 2 måneder var min opgave og hjælpe med cases, og hjalp meget lidt med reglerne.

·  FlexusRP Der var jeg Head Admin hvor at min opgave var og se ansøgninger igennem og selvfølgelig tage cases.

·  Artex Hvor jeg var staff 2 gange første gang nået jeg op i senior admin, anden gang bare moderator. Begge gang hvor jeg var staff  var min opgave ”bare” at tage cases.

 

·  Stavox Var jeg staff  i ca 9 måneder (blev ansat den 8/12 2018 og blev demoted den 26/9 2019) jeg nåede op i ranken Admin og var der i ca 4 måneder. Min opgave på staff teamet var og hjælpe ingame, og tage ban & unban requests på forum.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er mere kvalificeret end andre fordi at jeg har været staff på stavox før så jeg ved hvordan cases systemet virker, og  jeg kan holde hovedet koldt i cases. Jeg lytter til alle siderne af historien for at jeg tage nogle beslutninger. Jeg snakker pænt til folk både i cases og i rp. Jeg har 1724 timer på serveren og hvor at ca 700 af dem er som staff.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg har lagt mærke til at der er blevet mangel på staffs, så jeg kan hjælpe med og sikre at spillerne få hjælp så hurtigt som muligt, så de kan lave videre på deres RP. Jeg kan være på I længere tid I hverdagen, så jeg kan sikrer at folk ikke troller, mass rdm’er osv. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har rimelig godt styr på ULX vil jeg mene.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger 95% af tiden min mic, det gør jeg fordi at jeg er ordblind. Men kan også godt formulere mig skriftligt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mit skema ligger sådan her lige nu:

 ·   Mandag: Klokken 16:00 til klokken 22:30

·    Tirsdag: Klokken 16:00 til klokken 22:30

·    Onsdag: Klokken 16:00  til klokken 22:30

·    Torsdag: Klokken 18:00 til klokken 22:30

·    Fredag: Klokken 16:00  til jeg ikke gider mere

·    Lørdag: Klokken 10- 12 stykker til at jeg ikke gider mere

·    Søndag: Klokken 10- 12 til klokken 22:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

.Jeg ved godt at jeg blev demoted sidste gang for og være inaktiv, og det kommer ikke til og ske igen. Grunden til at jeg var inaktiv var fordi at jeg skulle fokuserer på mere på skolen, men nu føler jeg at jeg godt kan administrere begge ting igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Blasterion_^ skrev:

+REP

- kan reglerne

- flink fyr

- tidligere staff

 

held og lykke

//Blasterion//

Tak Bro

1 time siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Neutralt rep

Står altid afk

Kan reglerne

Tidligere staff

Tak bro.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Polle skrev:

Jeg ved du rigtig gerne vil være staff. Det eneste downside du har er din aktivitet. Forbliv aktiv også tror jeg du får chancen 🙂

Tak bro.

Men jeg er in-game jeg er bare afk fordi at jeg syntes at RP er lidt kedeligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/03/2020 den 4:57 PM , PhanZic skrev:

Tak bro.

Men jeg er in-game jeg er bare afk fordi at jeg syntes at RP er lidt kedeligt.

 

 

Men hvis du synes RP er kedeligt, vil du helt sikkert få problemer med aktiviteten ingame igen.

Det er de færreste staffs, som udelukkende tager cases. Det går man også død i - Især hvis man ikke får "pauser" gennem RP.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Lund skrev:

 

 

Men hvis du synes RP er kedeligt, vil du helt sikkert få problemer med aktiviteten ingame igen.

Det er de færreste staffs, som udelukkende tager cases. Det går man også død i - Især hvis man ikke får "pauser" gennem RP.

Jeg kommer også til og tag "Pauser" i gennem RP. (ved og tag ud og raide med venner og være betjent osv.) men jeg vil helst bare tag cases.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @ℙhanZic

Jeg giver dig et +Rep:dance:

 

- Du er imødekommende og super flink.

- En fin længde på din ansøgning.

- Har ikke haft ban i lang tid og har spillet på serveren i 1758 timer. :jawdrop:

- Du kan reglerne.

- God til RP.

- Moden.

- Tidligere staff.


Ønsker dig held og lykke.😍😛

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Else skrev:

Hej @ℙhanZic

Jeg giver dig et +Rep:dance:

 

- Du er imødekommende og super flink.

- En fin længde på din ansøgning.

- Har ikke haft ban i lang tid og har spillet på serveren i 1758 timer. :jawdrop:

- Du kan reglerne.

- God til RP.

- Moden.

- Tidligere staff.


Ønsker dig held og lykke.😍😛

//Else

Tak Bro 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

@ℙhanZic nå makker.
Jeg må nok også hellere skrive på din ansøgning inden det forsent 🙃

Jeg kunne ikke forestille mig at give dig andet end +REP

- Flink. (Super hyggelig person at snakke med)

- Tidligere staff - (Kender sit shi)

- Moden.

Du ønskes held og lykke med det hele Master 🙂

// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Donkeh skrev:

@ℙhanZic nå makker.
Jeg må nok også hellere skrive på din ansøgning inden det forsent 🙃

Jeg kunne ikke forestille mig at give dig andet end +REP

- Flink. (Super hyggelig person at snakke med)

- Tidligere staff - (Kender sit shi)

- Moden.

Du ønskes held og lykke med det hele Master 🙂

// Donkeh

Tak bro

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.