Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Nicolai DgH


Recommended Posts

 

Ingame navn:
Nicolai DgH
 
SteamID:
STEAM_0:0:140584639
 
IRL fornavn:
Nicolai
 
Alder:
14
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:
Jeg har ikke nogen erfaring med Gmod server.
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg vil prøve at hjælp folk med at få en bedre RP oplevelse og hånd hæve reglerne både på Rockford og Evocity.
 
Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
At der er nogen på tidligt om morgen når der er få spiller fx tidligere den dag jeg skriver det her var der en der RDM på Evocity der var ikke nogen Staff på og jeg ved ikke om han fik ban (Lord McDonalds)
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har ikke nogen kendskab til ULX.
 
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg bruger min mic meget men jeg er ordblind jeg kan godt stav nogen låne men skriver langsomt.
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Hverdag kl 17:00 til 22:00 og i weekenden altid vis men kun vis jeg ikke skal noget
 
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg er Ordblind.
Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Kaistar skrev:

Tror desværre du er nødt til at uddybe lidt. 

Ved godt at du er ordblind og det kan være svært, men man får ikke et godt nok indblik i hvem du er hvis ikke man har set så meget ind til dig ingame.

Lund har jo også skrevet, at man højt sandsynligt kommer til en samtale, hvis den ikke er uddybende nok.

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

Ved godt du er ordblid og det ikke er så nemt,  og kan godt se det er træls når det er en skriftlig ansøgøgning, men synes det kunne være fedt at se en længere ansøgning stadig da det ligner du ikke brænder så meget for at være Admin med nogle af dine korte svar.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.