Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MATTII


Mathiasrg

Recommended Posts

Ingame navn: MATTII
 

SteamID: STEAM_0:0:98883068
 

IRL fornavn:  Mathias
 

Alder: 14 (15 om en måned 06/04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Ja det har jeg. Jeg har ejet flere forskellige serverer i forskellige spil, men efter min sidste server (1,5 år siden) begyndte jeg at føle at det er for stort et ansvar at eje en hel server. Men siden det har jeg været admin/mod på forskellige servere som nu er lukket.  Jeg ville helt klart sige at jeg gjorde en stor forskel omkring mit e engagement, og min meget seriøsitet omkring at være admin/mod osv. Jeg har også været HOS på en Discord server med over 3000 members, så jeg føler godt at jeg kan det der med "community" og sådan noget. Så alt i alt ville jeg sige at jeg har en del erfaring omkring det at være mod/admin osv.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Først og fremmest som jeg sagde ovenover, så har jeg en del erfaring omkring at være med på et staff team. Men derudover har jeg også et stort engagement, og er meget seriøs omkring at gøre serveren et bedre sted at være på og spille på. Jeg har også spillet på serveren i omkring 2,5 år, jeg har 640 timer i Gmod, og meget af den tid er brugt på jeres server. Jeg har også utrolig meget tid til at være på serveren, den eneste sport jeg dyrker, er 1 times fitness om dagen, og jeg spille ikke ret meget andet. Alle mine venner spiller Fivem f.eks. men jeg hadder det fuldstændig utrolig meget, så ja jeg har også utrolig meget tid til serveren. Jeg har også utrolig tidlig fri meget af tiden, så kan være på omkring kl 13:00 flere gange om ugen. Men hvis man kigger ud over min playtime osv. Så vil jeg stadig sige at jeg kan bidrage med engagement og en seriøsitet, som jeg ville sige er ret godt. 

 

Resten af tingene i punktform:

Godt kendskab til ULX og commands.

Jeg er meget seriøs og kender alle reglerne. 

Jeg er svær at gøre sur (Rage, ragequit osv.)

Ingame og i rp lytter jeg til alle og det kan jeg også bruge som staff.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg føler at jeg kan bidrage med mange ting. Alle ting som jeg har nævnt ovenover er ting som jeg føler er nogle gode ting som man kan bidrage med som staff. Jeg ville ikke sige at jeg er mega "kendt" på serveren men jeg spiller stadig meget, og er meget seriøs omkring mit RP. Så vidt jeg ved så tror jeg at mange har en meget netural holdning til mig, altså der er ikke mange der ikke kan lide mig, men jeg er stadig ikke "kendt" som visse andre spillere

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som jeg har sagt før så ja, jeg har et stort kendskab til ULX, hvis jeg bliver mod/admin, skal jeg dog nok lige have 10 minutter til lige at finde ud af det hele igen.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Tjoh, jeg bruger stort set aldrig skrift indgame, jeg bruger altid min mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

I hverdagene kan jeg være på fra jeg kommer hjem fra skole til jeg gå i seng igen, med en times fitness på et tidspunkt ind i mellem. Og i weekender står jeg altid tidligt op. Så jeg kan godt være på serveren ret tidligt om morgnen i weekenden

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, ikke udover at jeg håber at jeg får "jobbet"

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Mathiasrg

Du får et -Rep

 

- Jeg er ikke vil, med opsætningen af din ansøgning.

- Ser dig ikke så tit online

- Du får forklaret fint omkring nogle emner, dog synes jeg at der mangler lidt på nogle.

 

Eksempeler på dem jeg synes der mangler:

På 07/03/2020 den 9:33 AM , Mathiasrg skrev:

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

 

På 07/03/2020 den 9:33 AM , Mathiasrg skrev:

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

 

 

 

På nuværende tidpsunkt, ser jeg dig ikke som staff.

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Else skrev:

Hej @Mathiasrg

Du får et -Rep

 

- Jeg er ikke vil, med opsætningen af din ansøgning.

- Ser dig ikke så tit online

- Du får forklaret fint omkring nogle emner, dog synes jeg at der mangler lidt på nogle.

 

Eksempeler på dem jeg synes der mangler:

 

 

 

På nuværende tidpsunkt, ser jeg dig ikke som staff.

//Else

Det er fint med kritik, jeg spiller dog mest på Rockford, derfor ser du mig nok ikke så tit online

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.