Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Boris Димитри


Boris Димитри

Recommended Posts

Ingame navn: Boris Димитри
SteamID: STEAM_0:0:86098035
IRL fornavn: Mathias Balmer
Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et

spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Nej, jeg har desværre ingen erfaring inden for at have en administrativ rolle på en server endnu.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil skrive nogle punkter hvorfor jeg skal være en del af staff-teamet og efter min mening måske er bedre egnet.

 

·      Jeg har et rigtigt godt indblik i reglerne

·      Jeg har en del erfaring i frivilligt arbejde (som jeg ser at være staff er).  Så jeg ville tage det lige så seriøst som et rigtigt job.

·      Jeg har en del erfaring i at håndtere konflikter via min stilling som Vice-rigspoliti inde på serveren.

·      Jeg ville vægte at tage cases over min rp.

·      Jeg er meget løsnings orienteret og jeg føler jeg ville være god til at finde den bedst mulige løsning for alle parter.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg ville have mulighed for at være på og tage cases på de skæve tidspunkter. Hjælpe med at holde svar tiden på alle cases ned også RDA og RDM.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg ved hvad det er, men jeg har ingen erfaring i at bruge det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg ville mene at min skriftlighed ville kunne dække det som det kræver som staff.

Jeg bruger altid min mic, da min primære spilletid inde på serveren går på at være vicerigspoliti.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være online typisk fra omkring 15/16-tiden i hverdagen med enkle undtagelser til ca. 23. I Weekenden ville jeg kunne være på fra ca. kl 11 til et godt stykke ud på aften.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg ved der er et par stykker uheldige straffe, men dem har jeg lært fra.

 

//Boris aka. Mathias

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

  • Du er en rigtig moden person, som kan finde ud af sit shit inde på serveren. Du mangler dog en lige smulle mere erfaring i det var være kriminel på stavox, da du er politibetjent for det meste.
    Men du virker super kompetent, og jeg kunne sagtens se dig som en god staff. Håber du kommer ind :)

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, F1axo skrev:

+Rep

- Kan reglerne

- Super flink

- God til sit rp

- Kunne godt se som staff

 

- Flaxo

 

2 timer siden, Blasterion_^ skrev:

+REP

- flink fyr

- kan reglerne

- moden 

- kan holde en rigtig god tone

- dejlig at snakke med

 

Held og Lykke

//Blasterion//

 

1 time siden, JointBlazer skrev:

+REP

- Pisse god til at få en god gang rp igang

- Virker til at du har godt styr på reglerne

- Virker til at være en moden gut

- Behagelig at snakke med

- God ansøgning

 

Held og lykke 🙂

// Jointblazer

 

59 minutter siden, MRBennetsen skrev:

+Rep

  1. Du er en dejlig person at snakke med.
  2. Du er en af de få der kan holde styr på en gruppe folk.
  3. Du er flink, og selvfølgelig hyggelig.

Det er dog en lidt kort ansøgning.

Tusind tak for de fine ord ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.