Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Flaxo


F1axo

Recommended Posts

Velkommen til min staff ansøgning

Håber i nyder at læse den.

 

Ingame navn: Jeg hedder Flaxo.
 

SteamID: Mit steamid er: STEAM_0:0:122961398
 

IRL fornavn: Jeg hedder Lennart IRL.
 

Alder: Jeg er 14 år, født d. 26 Juni 2005. Jeg er rimelig moden i min alder.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har masser af erfaring som staff i Garry's Mod (DarkRP). Jeg har været staff inde på forskellige DarkRP servere, hvor jeg har hjulpet en del med at holde styr på spillerne. Hjælpe masser af folk, både staffs og det vigtigste spillerne. Jeg elsker at give spillere en god oplevelse på servere, hvor de kan have det sjovt, godt rp og gode staffs. Den forskel jeg gjorde var at være hurtig, hjælpe så mange som muligt af spillerne. Fik taget masser af cases.

De forskellige server jeg har været staff på f.eks: ZongoGaming og Zekrone.

 

  • ZongoGaming: Jeg var Moderator derinde, jeg hjalp en masse spillere og staffs. Jeg kunne håndtere cases hvor der skete noget uventede som jeg ikke havde set komme. Hvis der var påstand mod påstand i en case og den ene var min ven, ville jeg ikke holde med min ven. Så ville jeg slutte cases og sige "Jeg kan desværre ikke gøre noget ved det, eftesom det er påstand mod påstand" Jeg kunne alle regler på ZongoGaming.
  • Hvorfor jeg valgte at ansøg på ZongoGaming: Jeg ansøgte inde ved ZongoGaming fordi jeg synes at der kunne bruges min hjælp og jeg kendte også Ejeren af ZongoGaming, den har været åben før men så blev den lukkede, og nu er den åben igen. Hvor jeg var staff.

 

  • Zekrone: Jeg startede som Prøve-Staff, hvor jeg blev forfremmet til Moderator meget hurtigt, eftersom jeg tog mange cases. Efter 1 måned blev jeg forfremmet til Administrator, hvor der så gik noget tid igen, hvor jeg så blev Head Admin hvilket jeg var meget stolt af, fordi jeg havde hjulpet serveren så meget og jeg fik afvide af mange staffs at jeg var hurtigt til at tage cases, næsten alt for hurtig. Hvor jeg faktisk tog de fleste af serverens cases. Når jeg var inde i en case, skulle jeg jo håndtere casen stille og roligt. Hvilket jeg også gjorde, nogle gange kunne en case være meget hård. Jeg spillede ikke så meget RP. Jeg spillede mest som staff, hvor jeg hjalp. Jeg både spectate folk for at se om nogle lavede noget de ikke skulle, hvor jeg også fik mange i at f.eks. PropAbuse, og RDM osv. Jeg kunne alle regler der var på Zekrone.
  • Hvorfor jeg valgte at ansøg på Zekrone: Jeg ansøgte inde ved Zekrone, fordi jeg ville hjælpe serveren. Hjælpe både staffs og spillere, jeg synes serveren var godt sat op, med addons og skripts. Jeg følte at jeg havde en chance med min ansøgning, fordi den var lang og godt med fyld. Jeg kunne accepteret et nej, men fik et JA. Jeg synes jeg kunne hjælpe serveren med mange ting, eftersom jeg har erfaring som staff og jeg finde ud af ULX commands.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være en del af staff-teamet, fordi jeg kunne bidrage med en masse. F.eks cases, og hjælpe generalt med så mange ting som muligt, jeg elsker at hjælpe folk. Jeg prøver så meget som muligt at hjælpe inde på Stavox, selvom jeg ikke har staff. Vil jeg stadig hjælpe spillere som er nye, har brug for hjælp generalt. Jeg vil altid være ledig til at hjælpe folk, jeg er online rimelig tit på serveren. Jeg råber og skriger ikke, ligesom nogle andre gøre. Jeg kan finde ud af de forskellige ULX Commands og kan selvfølgelig alle reglerne. Eftersom de er meget vigtig og laver noget godt RP ud af de regler som er der nu. Jeg ser mange personer som bryder reglerne, hvor jeg selvfølgelig informere dem om reglerne hvilket også er en af reglerne som er inde på serveren (Regl: 1.14). Hvor der står "Det er helt i orden at infomere andre spillere om reglerne".

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, jeg er ihvertfald lige så god som alle andre ansøgere. Siger ikke at jeg er bedre end alle andre, men jeg kan ihvertfald finde ud af at være staff. Eftersom jeg har så meget erfaring som staff på andre servere i Garry's Mod. Jeg kan finde ud af alle de forskellige ting der er inde på serveren. Reglerne og Forum osv. kan mange af Stavox's ting.


Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg føler at jeg kunne bidrage med mange ting, jeg er nok rimelig hurtigt til at tage cases. Jeg er hurtig på tastaturet, jeg bruger ikke så lang tid til at skrive. Men jeg skal ihvertfald argumentere for mine ord og gøre så folk forstår hvad jeg skriver/siger. Jeg vil selv sige at jeg kan finde ud af at argumentere for mine ord og min forklaring. Men alle staffsne er gode som de er, de har deres personlighed og mening. Hvilket er det bedste at de er sig selv, jeg vil ikke mene at Stavox mangler noget. Men hvorfor ikke mere hjælp 🙂

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kender til ULX, og har meget erfaring med det eftersom jeg har været staff på mange servere. Jeg vil sige sige at jeg kan ULX commands ud og ind.

Eksempeler på ULX Commands:

!goto (navn) - Tp'er til en.

!bring (navn) Får en person hen til mig.

!cb (navn) Giver carban til en så han ikke kan kører bil.

!xban (navn) Banner en med steamid, hvis han er leavede.

!ban (navn) (tid) (grund) Banner en.

!kick (navn) Kicker en uden han bliver banned.

!jail (navn) (tid) Jailer en person.

!jailtp (navn) (tid) Tp'er en og jailer ham.

!visram (navn) Viser en bil som er rød hvor man kan se han f.eks. har kørt en person ned.

!muted (navn) (tid) Muter en person.

!unmuted (navn) Unmuter en person.

!visdeath (navn) Viser hvor spilleren sidst døde.

!spectate (navn) Spectater en person.

!hp (navn) (hp) Giver liv tilbage.

!armor (navn) (armor) Giver armor tilbage.

- Jeg kunne blive ved 🙂

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg vil selv sige at jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt. Eftersom det er meget vigtigt at man kan det, hvis en person nu spørger en admin om en ting hvor jeg faktisk kan svare tilbage uden at tp til ham og bare svare med #navn besked hvor man så svare tilbage. Det er meget nemmere end at tp til ham og hjælpe på den måde, ihvertfald hvis man kan gøre det på den måde. Men jeg kan ihvertfald formulere mig både skriftligt og mundtligt. Jeg bruger meget min mic, både når jeg hjælpe folk og bare generalt til RP 🙂

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har ikke så meget tid i hverdagene til at være online, men mange timer alligevel om hverdagene selvom jeg har travlt. Men mest weekenderne hvor jeg kan være online hele dagen. Jeg sidder tit om natten og spiller på Stavox der. Det er meget forskelligt jeg er online, jeg er on/off på Stavox - Men mest online. Vil ihvertfald være så meget online som muligt, men jeg skal mange ting i hverdagene. Jeg træner meget fodbold i hverdagene, det er meget af min dag der går på det. Jeg kan finde på at spille fodbold 2-6 timer om dagen, for at blive så god som muligt til fodbold, men kommer nok mest på om weekenden, vil selvfølige joine Stavox så snart jeg har tid, og ikke spiller fodbold 😄

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg spiller meget fodbold og computer, mest fodbold for min drøm er at blive professional fodboldspiller.

Jeg har også kørt en server engang hvor jeg ikke rigtig fik den op at køre eftersom jeg ikke havde så meget erfaring dengang med de forskellige ting, og spillede også meget fodbold dengang. Jeg havde ikke så meget tid igen, og jeg kunne som sagt ikke helt finde ud af ULX Commands osv. men det har jeg lært nu, hvor jeg er blevet MEGET bedre til ULX Commnds, hvor jeg faktisk kan de fleste commands i hovedet.

 

Jeg har 1581 timer i Garry's Mod, og 1247 timer på Stavox, startede i 2017 cirka.

 

 

Tak fordi i læste min ansøgning.

Håber i nød at læste den, har brugt meget tid på den.

- Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Kiwi Z skrev:

+rep

Fucking flink

virker til en der kan reglerne 

lang og fin ansøgning 🙂

dog kunne man godt se lidt mere til dig på tsen 😄 

held og lykke


// Kiwi Z

 

Tak for din mening, prøver at være mere på TS'en.

26 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

+rep 

Super flink fyr

Kan reglerne 

Tak for dit svar 😀

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Maloni skrev:

Er du ik stadig staff inde på en server tror den hedder zekrone

Det er jeg ikke mere, har været men sagde op før jeg ansøgt. Ved selvfølgelig ikke om de har fjernet det, men jeg har ihvertfald sagt op. Eftersom jeg går meget op i Stavox og gerne vil støt serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep fra mig

Flaxo er en skide sjov person som kan være virkelig seriøst hvis nødvendigt.

Kan reglerne.

Da jeg allerførst snakkede med Flaxo på serveren var han fantastisk og gav mig et smil da jeg synes han var mega sjov og snakkede mega pænt Kæmpe +Rep på den.

Du er helt fantastisk til RP

 

Held og Lykke 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, J. MajsDK skrev:

+Rep fra mig

Flaxo er en skide sjov person som kan være virkelig seriøst hvis nødvendigt.

Kan reglerne.

Da jeg allerførst snakkede med Flaxo på serveren var han fantastisk og gav mig et smil da jeg synes han var mega sjov og snakkede mega pænt Kæmpe +Rep på den.

Du er helt fantastisk til RP

 

Held og Lykke 🙂

Tusind tak for de søde ord 🙂

Du er sku også meget sjovt 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Sindsygt stort +Rep fra mig af.

Har kendt Flaxo i pænt lang tid, også endda før vi spillede RP, hvor jeg hoppede af.

Synes Flaxo er skide hyggelig at være sammen med, og venlig og sjov.

Han er sådan en type på Tinder jeg vil swipe right til selvom jeg ikke var til mænd altså.

 

Din RP er fandme også bare hygge og clean maten.

 

Kh - Fohlmann 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, 🐶 Fohlmann 🐶 skrev:

Sindsygt stort +Rep fra mig af.

Har kendt Flaxo i pænt lang tid, også endda før vi spillede RP, hvor jeg hoppede af.

Synes Flaxo er skide hyggelig at være sammen med, og venlig og sjov.

Han er sådan en type på Tinder jeg vil swipe right til selvom jeg ikke var til mænd altså.

 

Din RP er fandme også bare hygge og clean maten.

 

Kh - Fohlmann 

Tusind tak. I lige måde 😄 

21 minutter siden, *Softhyy* skrev:

+rep

- flink fyr

- rigtig sjov at være sammen med

- kender reglerne

- rigtig tit online

Tak - Sætter stor pris på?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, 弗雷德里克 | Gek gamerdk skrev:

+REP

God personlighed. 

virkelig god til RP

Seriøs ingame

Kender regelsættet godt.

Snakker godt med mennesker.

God som både betjent og tyv rp relateret. 

Generelt bare virkelig moden even tho han kun er "14"?!

Tak for dine fine ord 😄

33 minutter siden, FrozenTiger skrev:

+rep

Fucking grineren

seriøs

 

Tusind tak 😄

3 minutter siden, Olivers lan_ skrev:

KÆMPE +REP fra mig

selvom jeg blev perm banned for 5 minutter siden har jeg min mening og at flaxo er en superfed gut der har tjek på alt

Tak at du har fået en mening inde for 5 minutter xD 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutter siden, It'sKaj skrev:

+REP

 

Meget moden, vil aldrig havde gættet på, at han var 14 år.

 

Super flink og spas fyr, har aldrig haft problemer med ham, kun good moments

 

Okay tit på serveren #1

 

 

 

Tusind tak for din søde og gode mening ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.