Hop til indhold
Stavox

[Afslået] FleXuZ


Gary McStaine

Recommended Posts

Ingame navn: FleXuZ
SteamID: STEAM_0:1:204013997
IRL fornavn: Jordan
Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja, jeg har før været staff på en del garry's mod servere
Fx Sky-zero som de fleste nok kender hvis de har spillet garry's mod i lidt tid og var dengang nok en af de største danske garry's mod servere. Det var også første gang
jeg havde staff på en garry's mod server. Det var et dejligt community med en masse daglige spillere. Derinde var jeg staff til serveren lukkede. Jeg var mod og hjalp
med en masse ting. Både in-game men også hvis ejeren spurgte om noget.

 

Jeg har også været staff på en server som hed HypeeRP. Det var en lidt nyere server men ikke helt ny med okay mængde online spillere. Der var jeg admin indtil serveren lukkede
fordi de gentagende gange blev ramt af ddos angreb og en masse andet. Jeg nåede ikke at gøre den store forskel da jeg blev ansat få måneder før den lukkede.

 

Jeg har også været staff på en server ved navn EagleRP. Som jeg var mod på da jeg ikke nåede længere op i systemet efter at have sagt op da ejeren ikke var helt stabil.
Dog havde ejeren stor tillid til mig og fik afvide at jeg var en af de bedre staffs. Jeg var staff i ca 2 måneder men kun aktiv i 1 måned ca da det var under julen og jeg var
midt under flytning og var i england. Altså ved ikke helt hvad jeg gjorde af forskel da jeg var meget offline eftersom at jeg ikke havde internet og var i england.

 

Jeg har også været staff på en server ved navn Rn (Reality Network eller sådan noget). Der formåede jeg på kort tid at komme langt op i staff ranksne da jeg var meget aktiv
og hjalp serveren på flere mulige måder. Dog lukkede den ca 2 måneder efter. Jeg tror jeg nåede op i Admin og hjalp som sagt serveren på flere mulige måder.

 

Jeg har også som i nok har bemærket været lidt inaktiv de sidste 2 måneder (er aktiv igen). Det skyldes at jeg tjekkede FiveM ud og så hvilke muligheder det kunne bringe
Jeg blev indenfor meget kort tid accepteret som staff og nåede op i Head-Admin fra supporter. Der var ca 400 ids og jeg hjalp både ejeren med alt fra regler, til organisering
og in-game hjælp.

 

Jeg prøvede derefter kræfter med min egen server. Jeg fandt en udvikler og vi prøvede det. Det var så der jeg mistede lysten til FiveM og gik tilbage til gmod da jeg fandt
det lidt mere interessant for mig. 

 

Til sidst kan vi jo tage min gang som staff på stavox. Jeg vil være ærlig og sige det ikke gik godt. Jeg var 2 år yngre end jeg er nu og havde ikke forståelse for rp helt endnu
altså det var meget useriøst arbejde fra min side og jeg beklager. Dog er jeg blevet 2 år ældre og har lært meget.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg føler jeg skal være en del af staff-teamet og er mere kvalificeret end andre fordi at jeg som ovenstående har været staff mange gange før og er klar på at prøve igen.
Jeg har forståelse for hvordan staff-systemet virker generelt i garry's mod og har meget erfaring med hvordan det faktisk føles at være i case. Jeg er klar over at folk
nogle gange har en dårlig dag og at man ikke skal blive forstyrret af det og blive sur fordi han er sur, men dog tale med en normal stemme og prøve at få ham til at falde ned.
Jeg er meget venlig og man kan spørge mig om alt uden at jeg vil blive irriteret (medmindre man prøver at være en idiot). Jeg er motiveret som aldrig før til at tage cases,
men ved også at nok kan blive nok og at man derfor skal tage en pause så det ikke går udover andre. Jeg har meget erfaring med gmod generelt med ca 1700 timer i spillet og
godt og vel 1300 timer på stavox.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Jeg føler jeg kan bidrage med en staff som vil tage i mod en case med en god attitude og et smil på læben og en der er klar på at hjælpe. Jeg er klar på at stoppe rp for at
tage cases. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja, jeg har tidligere kendskab til ULX eftersom det bliver brugt på det fleste servers som staff. Dog kan jeg godt have glemt det og derfor har brug for en genopfriskning.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg synes personligt selv jeg formulere mig godt skriftligt og kan sagtens gøre det på samme måde som mundtligt. Mundtligt vil bare foretrækkes da det hele gøres hurtigere
og folk ikke skal vente på at jeg bruger 3 min på at skrive noget jeg kunne have sagt på 5 sekunder. Jeg bruger min mic så meget som det er muligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har i weekenderne tid fra jeg står op til jeg går i seng med mindre min dagligdag bliver påvirket af en eller anden begivenhed som fx fødselsdag. Ellers har jeg i
hverdagene tid fra kl 15:00 til 22:00 hver dag 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg er halv englænder så nogle gange tager jeg på ferie til england. For det meste sommer og jul, men sker der fx et suprise party eller dødsfald kan der også ske et
uventet besøg til england.

Ellers har jeg ikke så meget at sige. Andet end at i er velkommen til at spørge ind til noget. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep

  1. Nu har vi jo snakket sammen og haft en del sjov (Du er flink og imødekommende)
  2. Forståelse for reglerne
  3. Du har erfaring på lidt forskellige servere  

Håber det går bedre den her gang 🙂 

Held og lykke 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Kaistar skrev:

+rep

Flink gut

Kan dit shit

Kan reglerne?

Good luck

Thank u 😘

16 timer siden, Kjeld skrev:

+Rep

Du kan reglerne

Du er flink

 

Held og  lykke 🙂

Mange tak ❤️

14 timer siden, F1axo skrev:

Neutral rep mest +rep

- Kender ikke så godt, har snakket med.

- God ansøgning.

- Flink de gange hvor jeg har snakket med ham.

 

- Flaxo

Mange tak 🙂

3 timer siden, Kagen skrev:

Neutral rep

  1. Nu har vi jo snakket sammen og haft en del sjov (Du er flink og imødekommende)
  2. Forståelse for reglerne
  3. Du har erfaring på lidt forskellige servere  

Håber det går bedre den her gang 🙂 

Held og lykke 

Tak, håber bestemt også selv det vil gå bedre denne gang

4 minutter siden, sprit lone skrev:

+rep :))
- Rigtig flink

dårlig til minecraft

- Som Kagen også pointere, så er du rigtig imødekommende.

 

 

mange tak. Fuck dig

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @FleXuZ 😉

Jeg giver dig et +Rep.

 

- Du er imødekommende og super flink.

- En fin længde på din ansøgning.

- Har ikke en eneste ban og har spillet på serveren i 1350 timer. :jawdrop:

- Du kan reglerne.

- God til RP.

- Moden af din alder.


Ønsker dig held og lykke.😍

//Else

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Else skrev:

Hej @FleXuZ 😉

Jeg giver dig et +Rep.

 

- Du er imødekommende og super flink.

- En fin længde på din ansøgning.

- Har ikke en eneste ban og har spillet på serveren i 1350 timer. :jawdrop:

- Du kan reglerne.

- God til RP.

- Moden af din alder.


Ønsker dig held og lykke.😍

//Else

 

 

Mange tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.